خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دلجویی استاندار خوزستان از شهروند سیل زده

به دنبال انتشار فیلم آزردگی خاطر شهروند سیل زده در خوزستان در دیدار با استاندار خوزستان، وزیر کشور دستور دلجویی از وی را صادر کرد. استاندار خوزستان با حضور در شهرستان حمیدیه از پیرمردی که روز گذشته مشاجره‌اش با‌ او برایش حاشیه‌ساز شده بود، عذرخواهی کرد‌.

«عصر جنوب» با انتشار فیلمی از حضور غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان در شهرستان حمیدیه، گفت و گو با این پیرمرد و دلجویی از او خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، وزیر کشور در این دستور ضمن تشکر از مدیریت پیگیر و مجدانه بحران سیلاب از سوی استاندار و همه مسئولان ذیربط و نیز قدردانی از همه هموطنان که با همکاری و هماهنگی کامل با امدادجویان بار دیگر صحنه های زیبا و بدیعی از ایثار و فداکاری و همبستگی را به نمایش گذاشتند، خواستار صبر و تحمل و مدارای بیشتری از سوی همگان شد تا بهانه ای به دست بدخواهان و مغرضان ملت غیور و حماسه آفرین ندهند.

در فیلمی که از این دلجویی منتشر شد، پیرمرد خوزستانی استاندار را همچون پدری توصیف می کند که اگر هم سخنی شنیده است، باید از آن گذشت کند. او درعین حال با اشاره به اینکه ما مظلوم هستیم، از مسئولان خواست که به چشم محبت به آنان نگاه کنند و نباید از حرف های آنان عصبی و ناراحت شوند.

استاندار نیز کمک به مردم منطقه را وظیفه خود دانست و تأکید کرد که «من دست تک تک شما را می بوسم.»

در دیدار مجدد استاندار خوزستان و پیرمرد سیلزده چه گذشت؟

ایران آنلاین نوشت: دوشنبه گذشته انتشار فیلمی کوتاه از گفت و گوی همراه با تنش استاندار و پیرمرد خوزستانی بازتاب های وسیعی داشت. در این فیلم که هنگام حضور استاندار در مناطق سیلزده و برای بررسی میدانی تهیه شد، پیرمرد خطاب به شریعتی، از بی توجهی نسبت به اعراب خوزستان انتقاد و آن را با حضور ایران در کشورهای منطقه قیاس کرد. همین قیاس، ناراحتی استاندار را در پی داشت که با عبارت هایی نامطلوب، از این پیرمرد خواست که از آن محل دور شود.

به دنبال انتشار این ویدئو، چهره هایی چون علیرضا معزی، دبیر شورای اطلاع رسانی دولت، ضمن اذعان به تلاش و خستگی استاندار خوزستان، از او و شهروندان خواستند بیش از پیش سعه صدر نشان دهند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا