خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سه نکته آیت الله سیستانی در دیدار با برخی از علمای قم

حجت الاسلام مجتبی لطفی در یادداشتی تلگرامی با عنوان «سه نکته آیت الله سیستانی در دیدار با برخی از علمای قم» نوشت:

برخی از علمای قم در سفری به نجف به دیدار آیت الله سیستانی رفتند که در این دیدار، آیت الله سیستانی به سه نکته اشاره داشت:

۱. از روحانیون عراق خواسته ام به هیچ وجه وارد مناصب دولتی نشوند و در صورت تمایل یا نیاز به ورود، لباس روحانیت را کنار گذاشته و از حوزوی بودن استعفا دهند.

۲. از نیروهای حشدالشعبی ( بسیج مردمی عراق) اکیدا درخواست کردم به هیچ عنوان وارد فعالیت اقتصادی نشوند.

۳. در هیاهوهای سیاسی داخل ایران نگرانم که وضعیت معیشتی مردم به فراموشی سپرده شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. بالاخره آزمودن را آزمودن خطاست . در گفتگویی هم که منسوب است به آخوند خراسانی با میرزای نایینی است نکات بسیار نقضی وجود دارد البته اگر واقعا انتساب آن مستند و صحیح باشد . ایکاش در ایران هم روحانیون تنها نظارت عالیه می کردند تا کاری خلاف اصول مسلم اسلامی صورت نگیرد و باقی کارها و امور اجرایی را که به قول معروف فحش خورش ملسه و البته نیاز به تخصص و تجربه جدی هم دارد به افراد کاردان غیر روحانی واگذار می کردند .

  2. مگه روحانی و هاشمی و خاتمی که اصلا ولایت فقیه رو قبول ندارن و در قول و عمل این رو اعلام کردن، اینها اصلا جزو نظام اسلامی هستن؟ قانون اساسی رو قبول ندارن.حالا اینا شدن نمادانقلاب؟

    1. تمامی…مان همان شعاربود…زمانی مصون ماندن شاه از ترور سال 1327 (توسط برادرش علیرضا )را به کمربسته بودن او به امام هشتم معرفی میکردند الان هم که الی ماشاا……همه کمر بسته هستند…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا