خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اعتراض به انجمن روزنامه نگاران تهران، کنایه به همشهری

کانال تلگرامی باشگاه روزنامه نگاران نوشت: حمید حاجی پور گزارشگر روزنامه ایران، معترض انجمن روزنامه نگاران تهران شده است که چرا در ماجرای اخراج و تعدیل 104 عضو موسسه همشهری ورود نکرده است. او در توئیتی خطاب به شبنم رحمتی عضو هیات مدیره انجمن روزنامه نگاران تهران است نوشته : «خانم رحمتی وظیفه شما و دوستانتون در انجمن صنفی روزنامه‌نگاران تهران، دفاع از حقوق خبرنگاران اخراج شده از سوی موسسه همشهری است که هیچ واکنشی تا الان نشون ندادین!»

خانم رحتمی این توئیت را بی پاسخ گذاشت.

امروز آقای حاجی پور تصویر نامه‌ی محمد رفیعی مدیر بخش مالی روزنامه همشهری را منتشر کرده که مفاد این نامه نشان می دهد آقای شهریار شمس مستوفی سردبیر فعلی همشهری از تاریخ 26 آبان ماه سال گذشته بازنشسته شده است. اما آقای مستوفی همچنان سردبیر این روزنامه است.

حمید حاجی پور در این باره نوشته است: «چندروز پیش توییتی زدم که خانم شبنم رحتمی چرا به عنوان عضو هیات مدیره انجمن صنفی روزنامه‌نگاران بخاطر تعدیل خبرنگاران روزنامه همشهری واکنشی نشون ندادن و امروز متوجه شدم سردبیر روزنامه همشهری جناب شهریارشمس خودشون از بازنشستگان هستن و عضو انجمن صنفی! »

آقای حاجی پور با انتشار این نامه ، نه تنها موسسه همشهری بلکه انجمن صنفی روزنامه نگاران تهران را زیر سئوال برد.

پزمان موسوی در واکنش به این مطلب یادآور شد: «انجمن واکنش نشان داده است. ما از تعدیل شده‌ها خواستیم اگر شکایتی دارند، بیایند طرح شکایت کنند.»
اشاره پژمان موسوی به گفتگوی عباس عبدی رییس انجمن است. او گفته بود: «نجمن می‌دانست و انتظار هم داشت که در سال جدید با مشکلات جدی و مشابه مواجه شویم، این موضوع را در مورد روزنامه همشهری به طور مشخص‌تر حدس می‌زدیم که با این حجم از نیرویی که وجود دارد، احتمالا چه خواهد شد؟ »

عباس عبدی همچنین گفته است:« اصل اتفاقی که در مورد روزنامه همشهری افتاد، غیر منتظره نبود و سال پیش هم شنیده می‌شد. کاری که می‌توانیم برای همکاران انجام دهیم،پیگیری حقوق آنان و کمک‌ برای جایابی در موقعیت‌های دیگر است و نیز خریدن فرصت مناسب تا شاید بتوانند کار بهتری را پیدا کنند و یا در بخش های دیگر شهرداری بتوانند مشغول شوند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا