خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حاشیه‌ی تازه ساشا سبحانی چندش‌ترینِ سال

سایت برترین‌ها درباره‌ی ساشا سبحانی آقازاده جنجالی نوشت:

«واقعیت ماجرا این است که ما مجبوریم به اطلاع رسانی و این ذات کار ماست وگرنه که امثال ساشا سبحانی را در کائنات حساب نمی‌کردیم. ظاهرا آقازاده‌ی محترم دو روزی است که برای دنبال‌کنندگان اینستاگرامش یک مسابقه گذاشته با جایزه و….

پرسشی که می‌ماند این است؛ چرا امثال این فرد را فالو می‌کنید، هموطن غیور واقعا چرا؟ پول می‌گیرد و برهنه‌مان می‌کند، این با هیچ اصولی سازگار نیست به خدای کعبه قسم».

در زیر واکنشی به او را می‌خوانید:

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. بر این بی همه چیز لعنت. گردن امثال این آشغالهای بی وجود هرزه را باید در وسط خیابان و در معرض نگاه مردم زد. خونشان را به زور به خورد بستگان و نزدیکانشان داد و لاشه متعفنشان را در محل تخلیه فاضلاب شهری زیر تل فضولات انداخت. امیدوارم غیرت امت حزب الله به جوش بیاید که این حیوانات آبروی ایران و ایرانی را با کثافتکاریها و عقده ای بازی ها و تازه به دوران رسیدگی های تهوع آورشان می برند.

    3
    2
  2. 1- واقعیت این است که علاوه بر این آقا حضور کل آقازاده ها در اروپا و امریکا و کانادا (اعم از این که نمازخوان باشند و نماز با کیفیت بخوانند یا مثل این یکی فقط الواطی کنند) چندش آور است؛ خیلی هم چندش آور. وقتی پسر جوانم این اراذل و اوباش را در خارج از کشور می بیند و می گوید ایران فعلی که دستپخت پدران و مادران همین ازاذل است اگر خوب بود این ها هم در ایران می ماندند، من چطوری به او بقبولاتم که ایران بهترین جای دنیاست؟ وقتی پسران و دختران جوان مردم عادی (که سابقاً ولی نعمت مسئولان بودند) از حداقل های زندگی محرومند و امکان کار و ازدواج ندارند، چطوری به آن ها بگوییم این بلانسبت آقازاده ها هزینه نجومی اقامت در اروپا و آمریکا را از کجا می آورند؟
    2- برای تغییر کامل نسل مدیریتی در ایران، قانونی تصویب کنید که یا تمام بستگان درجه اول مسئئولان در ایران زندگی کنند یا آن مسئولان استعفا دهند. باور کنید نه از تاک نشان خواهد ماند و نه از تاک نشان و بدون زحمت و دردسر می توانیم مدیران را عوض کنیم و مدیرانی با دانش و موفق بر سر کار بیاوریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا