خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دلواپسی الله‌کرم از انتخاب تخت روانچی به‌عنوان نماینده ایران در سازمان ملل!

حسین الله‌کرم در گفتگو با نامه نیوز درباره علت انتخاب مجید تخت روانچی برای این مسئولیت گفت: تیم برجام متشکل از افراد مختلفی از جمله آقای تخت روانچی بود. این تیم درصدد حرکتی است که آثار این حرکت در آینده برای تداوم برجام بروز و ظهور می کند. پیام انتخاب تخت روانچی نه فقط برای سازمان ملل، آمریکا و سایر کشورهاست بلکه برای جریان داخلی هم نماد تداوم خط برجامی محسوب می شود. گر چه شاید برخی بگویند برجام در ابعادی ضربات سختی خورد و ادامه برجام منوط به مسائل متعددی خواهد بود. مسائلی که آمریکایی ها مرتب در راستای تضعیف آن گام برمی‌دارند.

الله‌کرم درباره احتمال باز شدن فتح باب مذاکرات در نیویورک با حضور تخت روانچی در سازمان ملل اظهار کرد: نگاه برجامی همچنان در دولت و جریان اصلاح طلب مدافع دارد. آنها برای دولت بعدی زمینه سازی می کنند تا شعار اصلی برجامی خودشان را در آن دوران بدهند. آنها تلاش های دوره کنونی را کافی نمی دانند و می خواهند برای دوره آینده و جلب توجه مردم بسترسازی کنند.

وی درباره میزان موفقیت آمیز بودن حضور تخت روانچی در آمریکا افزود: من از منتقدان و مخالفان برجام هستم و معتقدم هنوز زمان پرده برداری از واقعیت تفکر برجامی نرسیده است. به نظر من بسترسازی اصلی برای موفقیت حرکت برجامی باید در بین مردم صورت بگیرد. این مردم هستند که تعیین می کنند حاضرند امتیازهای جدید برای ارزانی های موقتی بدهند یا این که درصدد برگزیدن استراتژی مقاومت برمی‌آیند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا