خرید تور تابستان ایران بوم گردی

صرف هزینه‌ی برنامه‌های هفته فرهنگی برای کودکان سیل زده

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی می‌گوید: اصفهان یکی از پایگاه‌های فرهنگی مهم کشور، شهر دوستدار کودک و میزبان جشنواره بین المللی کودک و نوجوان است بنابراین می‌توان بخشی از هزینه برنامه‌های فرهنگی به کودکان سیل زده اختصاص یابد.

علیرضا تابش در گفت و گو با خبرنگار ایمنادر خصوص لغو برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان اظهار کرد: استان اصفهان یکی از استان‌های معین خوزستان است و با توجه به موقعیت بحرانی این استان تمام مردم کشور به خوزستان کمک کنند؛ اصفهان همیشه به ایثار و همدلی شهره بوده است و در این شرایط نیز تلاش خود را دو چندان کرده تا خوزستان کمک کند.

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی با اشاره به لغو برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان برای همدلی با سیل زدگان خاطر نشان کرد: اصفهان یکی از پایگاه‌های فرهنگی مهم کشور، شهر دوستدار کودک و میزبان جشنواره بین المللی کودک و نوجوان است بنابراین می‌توان بخشی از هزینه برنامه‌های فرهنگی به کودکان سیل زده اختصاص یابد.

وی خاطرنشان کرد: کمک‌های بسیار زیادی به مناطق سیل زده ارسال می‌شود اما مادران و کودکان که در معرض آسیب‌های بیشتری در این بلاهای طبیعی هستند نیاز به توجه دارند و مطمئن هستم مدیران فرهنگی شهر اصفهان به این نکته مهم توجه دارند و مسیر کمک به کودکان سیل زده را دنبال خواهند کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا