خرید تور تابستان ایران بوم گردی

استوری کاربران اینستاگرام پخش شد

ایسنا نوشت: به تازگی از سوی کاربران در فضای مجازی گزارش‌های جدیدی منتشر شده است که نشان می‌دهد برخی از استوری اینستاگرام کاربرانی که حساب کاربری خصوصی داشتند، برای افراد غریبه قابل مشاهده بوده است.

اینستاگرام که یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی در جهان به شمار می‌رود، هراز گاهی برای کاربرانش مشکلات امنیتی کوچک و بزرگی را ایجاد می‌کند که موجب می‌شود خیل عظیمی از کاربران و منتقدان وضعیت امنیت سایبری و معیوب بودن الگوریتم‌های به کار رفته در این پلتفرم محبوب را زیر سوال برده و آن را به چالش بکشانند.

حالا بعد از انتشار گزارش‌های متعدد از مشکل مربوط به استوری کاربران در حساب‌های کاربری خصوصی، اینستاگرام اعلام کرده است که این مشکل به یک باگ و آسیب پذیری نرم افزاری و امنیتی مربوط می‌شود و حالا کاربران از آن در خواست کرده‌اند که هرچه سریع‌تر مشکل مربوطه را برطرف کرده و به آنها اطمینان دهد که چنین مشکلاتی دیگر در آینده پیش نخواهد آمد.

بر اساس گزارشی که در وب سایت engadget آمده است، شبکه‌های اجتماعی در چند سال اخیر، هر یک به منظور جلب رضایت کاربران خود و افزایش محبوبیت و استفاده توسط کاربران، گاهی قابلیت‌ها و امکانات جدیدی را اضافه و ارائه می‌کنند.

قابلیت افزودن استوری های اینستاگرام در ماه اوت سال گذشته ۲۰۱۶ میلادی به این شبکه اجتماعی اضافه شد و از همان ابتدا میلیون‌ها طرفدار را به خود جذب کرد. از آن زمان تاکنون که حدود بیش از یک سال می‌گذرد، می‌توان گفت این قابلیت مهم‌ترین و پرطرفدارترین قابلیتی است که تاکنون به اپلیکیشن اینستاگرام افزوده شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا