خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اگر پدر و عموهایم زنده بودند حتما الان در زندان بودند! | آسیه باکری

آسیه باکری، فرزند شهید حمید باکری طی یادداشتی نوشت:
سه برادر بودند، علی، مهدی و حمید باکری که هیچگاه پیکرشان پیدا نشد….
مادرم بارها گفته، اگر پدرتان بود هیچ وقت نمی‌ایستاد که در خیابان به یک دختر تیر بزنند. اولین باتومی که بر سر مردم در خیابان بلند کردند را من دیدم، هیچ وقت یادم نمی‌رود. هنوز باورم نمی‌شود در مملکتی که پدرم خونش را داد و شهید شد چنین اتفاقاتی می‌افتد. مطمئنم که اگر پدرم بود، اجازه نمی‌داد که دروغ گفته شود و یک دروغگو دروغ تحویل مردم بدهد

هرجا ظلم می‌شد او ایستادگی می‌کرد. همان زنگ جنگ هم یکی از عمه هایم به پدرم گفت که حمید دو تا بچه داری، تو که می‌دانی پشت جنگ و جبهه چه خبره؟ چرا میری؛ نرو! پدرم دستانش را بر دهان خواهر گذاشت و گفت: می‌روم تا بلایی که سر دختران در سوسنگرد آمد بر سر شما نیاید. سر این مملکت نیاید.

اما الان دارند ظلم را توجیح میکنند. اگر پدر و عموهایم زنده بودند حتما الان در زندان بودند! مطمئنم او اگر بود حتما الان یکی از بازداشت شدگان بود….!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. دختر ایرانی عزیز
    به نظرم ،اگر پدر و عمو های محترم در این زمان بودند، فعلا با سکوت جگر سوز ،استخوان در گلو تذکر و اعتراض شدید خود را به مسولان می رساندند، ولی اگرشنونده عاقلی نمی دیدند ،با دوستان شرکت کننده دفاع مقدس به صف اول معترضین می پیوستند و هدایت………….

    25
    19
    1. آفرین حبیب جان چه خوب گفتی

      بی‌گمان این آسیه خانم و عمه جانش زمینه حضور در پادگان اشرف را داشته اند تنها چرایی عدم حضور آنها در اشرف آگاهی این دو از وضعیت فاجعه بار منافقین در اشرف است

      2
      3
  2. خدا شهیدارو بیامرزه..ولی آسیه خانوم.با حرفات دل خیلی از مردمو خون کردی به خدا حلالت نمیکنم.گیرم شصت سال زنده باشیم بالاخره تموم میشیم میریم.ولی اون دنیا باید جوابگوی من و امثال من باشی.

    2
    5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا