خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مربیان مردی که با ورزشکاران زن تمرین می‌کردند تعهد دادند!

خبر «تمرین مختلط ورزشکاران دو و میدانی در طرقبه» در روزهای اخیر با واکنش‌هایی همراه شد.

به‌گزارش انصاف نیوز، بر اساس اعلام رئیس اداره ورزش و جوانان طرقبه شاندیز آن افرادی که با عنوان مربی بودند و کسانی که دست‌اندرکار این موضوع بودند امروز خواسته شدند و تعهداتی که نیاز بوده از آن‌ها گرفته‌شده که دیگر این موارد تکرار نشود.

خبرگزاری فارس نوشت: رئیس اداره ورزش و جوانان طرقبه شاندیز با اشاره به طرح این موضوع که مربی آقا در مجموعه روباز و پیست دوومیدانی طرقبه با خانم‌ها تمرین داشته است، افزود: به مربیانی که این کار را انجام داده‌اند تذکرات لازم داده‌شده است، ولی چون رعایت نکرده بودند آن‌ها را خواستند و تعهدات از آن‌ها گرفته‌شده که این موارد دیگر تکرار نشود.

وی با اذعان به اینکه موضوع بازداشت رئیس هیئت دوومیدانی شهرستان اصلاً صحت ندارد و این همکار ما در مسئولیت خود در حال انجام‌وظیفه است، تأکید کرد: آن افرادی که با عنوان مربی بودند و کسانی که دست‌اندرکار این موضوع بودند امروز خواسته شدند و تعهداتی که نیاز بوده از آن‌ها گرفته‌شده که دیگر این موارد تکرار نشود.

زارعی با اشاره به اینکه اکثر کسانی که در پیست دوومیدانی مجموعه ورزشی طرقبه تمرین ورزشی دارند غیر بومی شهرستان هستند که از مشهد می‌آیند، افزود: برای تمامی اعضای خانم و آقای هیئت دوومیدانی شهرستان کارت صادر شده است و زمان و تمرینات آن‌ها نیز مشخص است.

وی تأکید کرد: متأسفانه ورزشکارانی که از مشهد به این مجموعه ورزشی طرقبه در این چند ماه اخیر می‌آیند به خاطر کرونا و مصوبه ستاد کرونای استان است که اماکن ورزشی تعطیل بودند و این افراد به مجموعه ورزشی آزادی و پیست دوومیدانی طرقبه برای تمرین آمدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان طرقبه شاندیز با بیان اینکه طبق هماهنگی‌هایی که با هیئت دو و میدانی استان انجام‌شده است این مورد را خواسته‌ایم که به‌هیچ‌عنوان اجازه ورود و تمرین را به غیربومی‌های شهرستان ندهند و فقط افراد شهرستان در مجموعه ورزشی تمرین کنند، ابراز کرد: موضوع بازداشت رئیس هیئت دوومیدانی شهرستان صحت ندارد و رئیس هیئت دوومیدانی طرقبه شاندیز از مدیران شهرستان است که در بحث هیئت‌های دوومیدانی کمک می‌کنند و باید به این موارد رسیدگی شود و با پیگیری‌های مسئولان این موضوع حل شود.

زارعی خاطرنشان کرد: با هماهنگی مقام قضایی یکی دو نفر از مربیانی که تمرینات داشته‌اند خواسته شدند و تعهداتی که باید از آن‌ها اخذشده و این موضوع فردا در دستور کارداریم که با هماهنگی مقام قضایی انجام شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا