خرید تور تابستان ایران بوم گردی

میرزا محمد محرابی به زندان برگشت

فرزند میرزا محمد محرابی، دبیرکل حزب وفاق قم درباره‌ی حکم پدرش به انصاف نیوز گفت: پدرم پنج روز از زندان به مرخصی آمده بود و دهم تیرماه دوباره به زندان برگشتند.

وی توضیح داد: پدرم چند نامه و مقاله‌ی انتقادی نوشته بودند؛ از دادگاه ویژه روحانیت قم چند بار او را احضار کردند، دو بار برای پدرم وثیقه گذاشتیم اما برای بار سوم دیگر قبول نکردند، در ابتدا شش سال زندان برای او بریدند و بعد به دو سال حبس کاهش پیدا کرد. سری قبل 15 روز او را به زندان بردند و 10 روز به خاطر بیماری قلبی و فشار بالا به بیمارستان منتقل شدند؛ با اصرار و ضمانت مادرم برای مداوا شدن به مرخصی آمدند.

وی درباره‌ی مرخصی پدرش گفت: وثیقه‌ی 150 میلیونی و کفیل هم برای او گذاشتیم. در ده روزی که پدرم وضعیت مناسبی نداشت و وقتی به بیمارستان رفت دست و پای او را مثل قاتل‌ها به تخت بسته بودند، نه به عنوان یک زندانی سیاسی. پدرم شیمیایی شده و جانباز است و پدرش هم شهیده شده، با این وجود چند تا کتاب نوشته و استاد دانشگاه بودند، وکیل هم ندارند. حال جسمی پدرم خوب نیست. دو سه ماه پیش بود که او را بازداشت کرد، حتی در آن موقع به مدت یک هفته نمی‌دانستیم کجا هستند».

انتهای پیام

بانک صادرات

یک پیام

  1. دراین دیار همه چیز عوضی است…..منتقد بودن وهزینه پرداختن ان هم دربین مدعیان ازادی واصلاحات هم خودی وغیرخودی دارد….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا