خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بازسازی مکان‌های سیل زده خوزستان بامشارکت بین المللی

مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری خوزستان گفت: یکی ازاهداف بازدید هیات 31 نفره از نمایندگان 10 سازمان بین المللی در ایران کمک به بازسازی خانه ها و مدارس تخریب شده سیل زدگان در خوزستان است.

حمید سیلاوی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگارایرنا بیان کرد: امروز هیات 31 نفره از نمایندگان 10 سازمان بین المللی در ایران از مناطق سیل زده بخش اسماعیلیه اهواز، شهرستان های هویزه و حمیدیه، و نیز شهرهای سوسنگرد و بستان دیدن کردند.

وی گفت: این هیات با هدف برآورد خسارت از مناطق سیل زده به خوزستان سفر کردتا در کنارتامین وسایل و اقلام مورد نیاز مردم این مناطق در بازسازی و تعمیر مکان های تخریب شده به کشور ایران و خوزستان کمک کند.

گفتنی است این هیات از 10 سازمان شامل دفتر نمایندگی کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگی، دفتر نمایندگی سازمان امور پناهندگی نروژ در ایران، دفتر نمایندگی سازمان ریلیف اینترنشنال، دفتر نمایندگی سازمان کاریتاس، سازمان پزشکان بدون مرز، دفتر همکاری بشردوستانه ملل متحد، دفتر کمیته بین المللی صلیب سرخ، موسسه خیریه ارتقای کیفیت زندگی ایرانیان، جمعیت حمایت از بهبود یافتگان، موسسه کنشگران و توسعه پارس روز سه شنبه برای دیدن مناطق سیل زده به خوزستان سفر کردند.

قرار است این هیات در دومین روز حضور خود در خوزستان، فردا از مناطق سیل زده الهایی، شاوور، شوش، شعیبیه و باوی دیدن کند.
از اوایل فروردین امسال سیلاب در بسیاری از مناطق خوزستان به دلیل طغیان رودخانه های کرخه، دز و کارون جاری شده و تاکنون دستور تخلیه 270 روستا در این استان صادر شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا