خرید تور تابستان ایران بوم گردی

زمان برگزاری کنکور تغییر نخواهد کرد

مجتبی شریعتی، معاون آموزشی وزارت علوم با تاکید بر این که برنامه‌ای برای تغییر زمان برگزاری کنکور ۹۸ نداریم گفت: این آزمون در زمان اعلام شده برگزار خواهد شد.

شریعتی نیاسر در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: برنامه‌ای برای تعویق زمان برگزاری آزمون سراسری ۹۸ در وزارت علوم وجود ندارد گفت: این آزمون در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

وی در ادامه تاکید کرد: موضوع تعویق زمان برگزاری کنکور ۹۸ در شورای سنجش و پذیرش مطرح نیست و همان طور که عنوان شد زمان برگزاری این آزمون تغییر نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، اخیراً تعدادی از داوطلبان آزمون سراسری ۹۸ با امضای نامه و ایجاد هشتگ‌هایی در توئیتر خواستار تعویق زمان برگزاری کنکور سراسری به دلیل وقوع سیل در برخی استان‌های کشور و عدم آمادگی داوطلبان شده بودند.

آزمون سراسری سال ۹۸ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۳ و ۱۴ تیرماه ۹۸ در حوزه‌های امتحانی مربوطه برگزار می‌شود و پس از تصحیح اوراق، نتایج اولیه آزمون سراسری سال ۹۸ به صورت کارنامه و در دهه دوم مردادماه ۹۸ بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود.

همچنین نتیجه نهایی کنکور سراسری ۹۸ در نیمه دوم شهریورماه ۹۸ اعلام می‌شود و داوطلبانی که بر اساس مندرجات کارنامه مجاز به انتخاب رشته می‌شوند، می‌توانند در مهلت تعیین شده و با توجه به ظرفیت انتخاب رشته، رشته‌های خود را انتخاب کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا