خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تا انتخابات با انصاف | سانسور صدای مردم

محمد توکلی، انصاف نیوز: پخش اولین مستند تبلیغاتی روحانی از تلویزیون با حاشیه هایی همراه بود. سانسور عجیب بخش هایی از این مستند، با اعتراضاتی در فضای مجازی و رسانه ها همراه شد.
بخشهای سانسور شده این مستند:
حذف شعارهای دانشجویان درحمایت از میرحسین موسوی
حذف بخشی از گفته های دانشجویان حامی روحانی
حذف تصویر سید محمد خاتمی
و حذف گفته های کنایه آمیز رییس جمهور درباره عملکرد قوه قضاییه

– حسن روحانی در جمع معلمان: «برای من تاثرانگیز است که عده ای می خواهند از معلمی و آموزش و پرورش به عنوان ابزار استفاه کنند.معلمین ما حتما سختی های معشیتی دارند و جای تردید نیست ولی بنده اگر دنبال رای هستم چرا از معیشت معلم می خواهم نردبان رای درست کنم؟ بگویید می خواهید برای حل مشکل جامعه چکار کنید. نمی شود گفت حقوق معلم کم است و از طرفی بگوییم چرا هزینه جاری در دولت یازدهم بالا رفته است. هزینه جاری یعنی چه.مردم فکر می کنند هزینه جاری زرق و برق ادارات است ولی شما می دانید بزرگترین بخش هزینه، هزینه اجرایی ما بخش رفاهی، مستمری بگیران، بازنشستگان، حقوق کارمندان و افراد مستمری بگیر بهزیستی، کمیته امداد و بخش های مختلف هستند و بخش دوم هزینه آموزش و پرورش و بهداشت و درمان است.»(ایرنا)

– قالیباف در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما گفت: «ما در دولت مردم مصمم هستیم و به قشر زحمتکش اطمینان می‌دهیم که هیچ موقع نگران یخچال‌هایشان نباشند و یکسان‌سازی حقوق را انجام می‌دهیم.»

– بخشی از گفته های ابراهیم رئیسی به نقل از فارس: «منابع در کشور کم نداریم و این موضوعی که از سوی بنده مطرح و بر آن تأکید دارم، ادعا و یا شعار انتخاباتی نیست. بنده به دنبال هوا و هوس برای دستیابی به مقام ریاست جمهوری نیستم و در جایگاه ارزنده ای (آستان قدس رضوی) قرار دارم و حاضر نیستم آن را با هیچ جایگاه دیگری عوض کنم، اما وقتی می‌بینم عزیزانی با چشم اشکبار می‌گویند مشکل اشتغال داریم، نمی‌توانم از کنار آن بگذرم؛ چراکه می‌توان با استفاده بهینه از امکانات و منابع مشکلات مردم را برطرف کرد. ما فقط آمده‌ایم فقر مطلق نباشد و دغدغه علمای اهل تسنن و شیعه را برطرف و بیکاری و فساد را از بین ببریم.»

– عبدالله نوری درباره عملکرد دولت درحوزه سیاست خارجی اظهار کرد: «چه دلیلی دارد که بگوییم موفقیت برجام ارتباطی به دیپلماسی کشور ندارد؟ مگر قبل از این دولت، مجاهدان، ملت و مقاومتِ ملت نبوده است؟ چرا بخواهیم آن را نادیده بگیریم؟ این درست نیست که چون من با این دولت مخالف هستم، بگویم هر کاری این دولت انجام داده بد است.کسی منکر این نیست که نیروهای مسلح ما کار خودش را انجام می‌دهد و از آن هم باید تقدیر شود، ولی وقتی وزارت خارجه یک کار ارزشمند انجام می‌دهد، نباید از آن تقدیر شود؟ آنها هم امیران این کشور هستند.ملت باید انتخاب کنند که می‌خواهند همان مسیر تحریم‌ها و تهدیدها ادامه یابد و یا مسیر بهبود روابط و تعامل با دنیا و تنش زدایی با جهان؟»

– به گزارش ایرنا ابراهیم اصغرزاده در خصوص عملکرد روحانی درحوزه سیاست خارجی گفت: «در سال۹۲ کاندیدای مساوی با نظام و مساوی با سیاست های رئیس دولت گذشته، فقط چهار میلیون رای کسب کرد و اکثریت مردم و به رقیب وی که اهل تسامح و اعتدال گرا بود رای دادند و دولتی را مستقر کرده اند که جنگ را از کشور دور کرد. درسال 92ملت ایران به فردی که مظهر سازگاری وتعامل با دنیا بود، رای دادند که سایه ایران هراسی و جنگ را از کشور دور کرد.»

– بخشی از نامه رییس گمرک در واکنش به ادعاهایی درباره قاچاق در دولت یازدهم به نقل از ایرنا: «با تعامل میان سازمان های ذیربط و اقدامات صورت گرفته توانسته ایم میزان قاچاق را به حدود 12میلیارد دلار برسانیم. این میزان برآورد قاچاق بر اساس روش های علمی و متداول شامل ‘شکاف عرضه و تقاضا’، ‘روش اقتصاد سنجی’، ‘روش شکاف آمار تجارت خارجی فیمابین کشورهای صادرکننده و جمهوری اسلامی ایران’و ‘ تراز پرداخت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ‘ محاسبه شده است.»
در این باره ذکر این نکته ضروری است که در ابتدای آغاز به کار دولت روحانی میزان قاچاق بیش از ۲۵میلیارد دلار بوده است.

– به گزارش ایلنا، سعید شریعتی در مراسم ستاد پویش اصلاحات گفت: «نقش نیکزاد در وضعیت سال های گذشته چه بوده است؟ بررسی کنید ببنید مه‌آفرید امیرخسروی با کدام یک از وزرای دولت قبل در ارتباط بوده است. مگر می‌توان فراموش کرد که چه کسی بابک زنجانی را به ایران آورد؟ ننگ هشت سال دولت گذشته با تغییر تابلو پاک نمی‌شود و اجازه نخواهیم داد این افراد با تغییر قیافه مردم را فریب دهند، مو به موی حرف‌های قالیباف و رییسی کپی حرف‌های احمدی‌نژاد است با این تفاوت که احمدی‌نژاد کارنامه نداشت اما اینها کارنامه مشخصی دارند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا