خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سفر رئیسی به خوزستان

‘سیدابراهیم رئیسی’، رییس قوه قضاییه در دیدار با خانواده شهدا، عشایر و مسئولان استان خوزستان گفت: اقوامی که در این استان زندگی می‌کنند، سرمایه‌های نظام اسلامی هستند.

به گزارش میزان سیدابراهیم رئیسی در دیدار با خانواده معظم شهدا، عشایر و مسئولان استان خوزستان با تبریک فرارسیدن میلاد حضرت مهدی (عج) و ابراز خرسندی از حضور در جمع نورانی مردم عزیز و عشایر غیور خوزستان، از همه اقوامی که در این استان زندگی می‌کنند به عنوان سرمایه‌های نظام اسلامی یاد کرد و گفت: زندگی و مقاومت این اقوام در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی و ایستادگی آن‌ها در برابر استکبار جهانی و دفاعشان از این سرزمین و انقلاب شکوهمند و ارزش‌های اسلامی زبانزد است.

وی با بیان اینکه هر وجب از خاک استان خوزستان یادآور رشادت و شهامت است، افزود: در این استان و شهرها و روستاهای آن مردان و زنانی زندگی می‌کنند که خاطرات بسیاری از ایستادگی، رشادت، مقاومت و دفاع از ارزش‌های الهی داشته و دارند.

رئیس قوه قضاییه ادامه داد: حقیقتا این استان یادآور دوران دفاع مقدس، رشادت و شجاعت در مقابل توطئه‌ها و فتنه‌های بسیاری است و در این چهل ساله انقلاب اسلامی همه اقوام این استان با بیداری، بصیرت و هوشیاری از ارزش‌های انقلاب اسلامی پاسداری کرده‌اند.

وی دغدغه کنونی مردم استان خوزستان را موضوع سیل، راهکارهای مربوط به مواجهه با مسائل سیل، کمک به مردم و پرداخت خسارات عنوان کرد و گفت: امیدواریم با پیگیری که انجام شده به زودی شاهد پرداخت خسارت‌ها باشیم و تایید و تاکید آن از سوی مقام معظم رهبری انجام شده است.

رئیسی انسجام، همدلی، همراهی و همکاری همه اقشار و اقوام در کمک به سیل‌زدگان را غیر قابل توصیف خواند و گفت: در کنار سیل ویرانگری که زندگی مردم را به مخاطره انداخت و به خانه و کاشانه و کسب و کار آن‌ها و زمین‌های کشاورزی آسیب زد، یک زیبایی معنوی وجود داشت که انسجام، همدلی، همراهی و همکاری همه اقشار و همه اقوام و زن و مرد در کمک و مدد به سیل‌زدگان بود.

رئیس قوه قضاییه افزود: شب و روز جوانان عزیز و غیور عرب و لر و بختیاری و همه این اقوام و بسیجیان عزیز و ارتشی‌های دلاور و سپاه که همیشه یار و همراه مردم بوده است، همه نیروهای دولتی و نهادهای مردمی و عشایر غیور انصافا نمایشی از همدلی، همکاری، دلدادگی و امداد و نجات را به تصویر کشیدند که مثال زدنی است.

وی تصریح کرد: این روزها یادآور روزهای جهاد و نبرد در مقابل دشمنان بود که زن و مرد و پیر و جوان در مناطق خوزستان در کنار یکدیگر از سرزمین‌شان دفاع می‌کردند و امروز هم در امداد و نجات مردم سیل‌زده، نورانیت و جلوه‌هایی را خلق کردند که این جلوه‌ها به یاد ماندنی و درسی برای همه دنیاست.

رئیسی گفت: امید آن داریم که حتما در مرحله امداد و نجات کار به خوبی ادامه پیدا کند و مرحله دوم را که بازسازی و جبران خسارات است بتوانیم پشت سر بگذاریم؛ به نحوی که خانه‌ها و کاشانه‌ها و زمین‌های کشاورزی بازسازی شود و مردم بتوانند زندگی عادی خود را از سر بگیرند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا