خرید تور تابستان ایران بوم گردی

“حشد الشعبی بدون اجازه دولت وارد کشور نشد”

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حشد الشعبی با پیشنهاد خود به دولت ایران اقدام به کمک به مناطق سیل زده کرد و در این مسیر درخواستی از جمهوری اسلامی صورت نگرفته بود همچنین آنها نیز بدون اجازه دولت وارد کشور نشدند.

تابناک نوشت: محمدجواد جمالی نوبندگانی با اشاره به کمک های بی دریغ حشدالشعبی به سیل زدگان و ورود تجهیزات آنها به خاک کشور با اجازه دولت ایران، گفت: این کمک ها طبیعی است و در زمان بحران کشورهای همسایه و غیرهمسایه به کمک یکدیگر می شتابند.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: چند وقت پیش که زلزله ای در پاکستان رخ داد، بیمارستان های صحرایی ایران به مدت چند ماه در این کشور مستقر بودند تا به زلزله زدگان کمک کنند.

وی در ادامه حضور عراقی ها برای کمک به سیل زدگان ایرانی را نماد احساس همدردی دانست و افزود: علما و عشایر اهل سنت و تشیع از کشورهای همسایه به سیل زدگان کمک کردند که این کمک ها به صورت غیرنقدی بود البته حد آن مهم نیست و مهم حس همدلی است که میان افراد به وجود می آید.

استقبال ملت ایران از نیروهای حشدالشعبی که با تجهیزات خود برای کمک به سیل‌زدگان وارد شدند

جمالی نوبندگانی ادامه داد: حشدالشعبی نیز به عنوان نیروی نظامی عراق در کنار نیروی نظامی ایران وارد عمل شد و به خصوص با وارد کردن تجهیزات بخشی از مشکلات مناطق سیل زده را برطرف کرد که با استقبال خوبی هم روبرو شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه نباید راه دریافت کمک های صادقانه سایر کشورها را ببندیم، خاطرنشان کرد: حشدالشعبی با پیشنهاد خود به دولت ایران اقدام به کمک به مناطق سیل زده کرد و در این مسیر درخواستی از جمهوری اسلامی صورت نگرفته بود همچنین آنها نیز بدون اجازه دولت وارد کشور نشدند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در کنار نیروهای عراقی شاهد حضور نیروهای فاطمیون هستیم که پا به پای گروه های جهادی ایرانی در مناطق سیل زده اقدام به پاکسازی منازل و شست و شوی لوازم آنها می کنند که جای قدردانی دارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا