خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حمایت جامعه مدرسین از فتوای آیت الله سیستانی

جامعه مدرسین با صدور بیانیه‌ای در حمایت از فتوای آیت الله سیستانی اعلام کرد: رمز اقتدار و پیروزی‌های ملت عراق در اطاعت و ولایتمداری هرچه بیشتر از رهبران دینی خود است.
 خبرگزاری فارس: رمز پیروزی ملت عراق در پیروی از رهبران دینی است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در اطلاعیه صادر شده از سوی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در حمایت از مرجعیت دینی عراق و فتوای جهاد آیت الله العظمی سیستانی آمده است: بررسی روند تحولات عراق پس از حمله وحشیانه گروه‌های تکفیری و بعثی به سرکردگی داعش حاکی از کنترل اوضاع توسط دولت و مردم غیور عراق دارد و بدیهی است که موفقیت دولت و ارتش عراق در مدیریت بحران بدون حمایت مراجع عظام و علمای اعلام، ممکن نبود.
در این اطلاعیه تصریح شده است: صدور فتوای جهاد توسط مقام عالی مرجعیت، آیت الله سیستانی و سایر مراجع و علمای اهل سنت و تبعیت غیور مردان عراقی در لبیک به جهاد علیه عناصر تکفیری مهم ترین علت کنترل اوضاع و مدیریت بحران در عراق است. رهبری مراجع معظم و علما و تبعیت جامعه اسلامی از دیر باز رمز موفقیت ملت‌های مسلمان در مقابل دسیسه‌ها و فتنه‌های تحمیلی بوده است که بار دیگر شاهد موفقیت این الگو در کنترل بحران عراق بودیم.
در این اطلاعیه آمده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با حمایت کامل و قاطع از فتوای جهاد  مراجع معظم، علی الخصوص حضرت آیت الله العظمی سیستانی( دامت برکاته)، ضمن تشکر از لبیک مردم به مقام مرجیعت، ملت عراق اعم از شیعه، سنی و عشایر غیور، را به وحدت و تبعیت بیشتر از رهبری مرجعیت توصیه کرده و رمز اقتدار و پیروزی‌های ملت عراق را در اطاعت و ولایتمداری هرچه بیشتر از رهبران دینی خود می‌داند. امید است با ادامه روند جهاد عمومی در عراق، ریشه تکفیر و تروریست برای همیشه از عراق و عتبات عالیات، برچیده شود.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا