خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش مهدی چمران به نامگذاری‌ها: سیاسی است!

مهدی چمران فعال اصولگرا و رییس سابق شورای شهر تهران درباره‌ی مصوبه اخیر شورای شهر تهران در ارتباط با تغییر نام برخی از معابر گفت: آنها با نامگذاری برخی از خیابان‌ها به‌دنبال شو و پوشاندن ضعف‌های خود هستند که البته مردم نیز این موارد را می‌دانند.

مهدی چمران در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به مصوبه اخیر شورای شهر تهران در ارتباط با تغییر نام چند معبر و خیابان در سطح شهر تهران و نامگذاری آنها به نام برخی از هنرمندان و نویسندگان اظهار کرد: ظاهراً دوستان اطلاعی از شرایط روز و جامعه ندارند چرا که مردم درگیر مسائل و مشکلات اقتصادی و سیل هستند و این‌گونه اقدامات شورای شهر تهران جای تعجب و سؤال دارد.

وی تصریح کرد: در حالی دوستان در شورای شهر تهران اقدام به نامگذاری معابری در شهر کرده‌اند که در واقع نگاه یکسویه به هنرمندان و نویسندگان داشته‌اند و تلاش کردند تا فقط نام برخی از هنرمندان را در خیابان‌های شهر بگذارند چرا که برخی از این افراد در سال‌های دور کتابی را نوشته‌اند و منتشر کرده‌اند و قاعدتاً نامگذاری خیابان به نام آنها سؤال‌برانگیز است.

رئیس سابق شورای شهر تهران ادامه داد: نگاه سیاسی شورای شهر تهران در نامگذاری معابر هم در جای خود جالب است و آنها با نامگذاری برخی از خیابان‌ها به‌دنبال شو و پوشاندن ضعف‌های خود هستند که البته مردم نیز این موارد را می‌دانند.

وی افزود: متأسفانه در مصوبه اخیر شورای شهر تهران برخی از خیابان‌ها به نام برخی از از افراد نامگذاری شده است که افرادی غیرارزشی هستند.

چمران با اشاره به آنچه ضعف‌های شورای شهر تهران می‌خواند اظهار کرد: هم‌اکنون بسیاری از پروژه‌های شهر متوقف شده است و حتی پروژه‌هایی هم که در دستور کاری مدیریت شهری قرار گرفته است با کندی پیش می‌رود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا