خرید تور تابستان ایران بوم گردی

احضار قهرمان جهان به خاطر حمایت از روحانی؟!

روزنامه مردمسالاری در گزارشی با عنوان «از روزی که مدالم را به روحانی اهدا کردم برایم مشکل درست کرده‌اند» نوشت:

بانوی ووشوکار ایرانی می‌گوید به خاطر اهدای مدالش به رئیس‌جمهور مشکلاتی برایش به وجود آورده‌اند. یکی دو هفته قبل بود که شهبانو منصوریان قهرمان ووشو ایران و جهان در سفری که رییس‌جمهور به اصفهان داشت مدال خودش را تقدیم حسن روحانی کرد. البته منصوریان قبل از اینکه رییس‌جمهور به اصفهان سفر کند این وعده را داده بود. خودش آن زمان گفت:«پس از اینکه مدالم راگرفتم قرار بر این بود تا در فرصتی مناسب این مدال را تقدیم آقای روحانی کنم. فرصتی پیش آمد که در سفر ایشان به اصفهان بنده هم از سمیرم به اصفهان آمدم و مدالم را تقدیم کردم».

این در حالی است که سفر رییس‌جمهور برای تبلیغات انتخاباتی اش بود. طبیعی است که در شرایط انتخابات ورزشکاران هم از کاندیدای مورد نظر خودشان حمایت کنند و حتی در ستادهای او فعالیت کنند. در این شرایط شهبانو منصوریان هم از حسن روحانی حمایت کرده بود. حمایتی که حالا برایش دردسر ساز شده است. روز گذشته بود که منصوریان با خبرنگار ما تماس گرفت و گفت: «دیدید، از آقای روحانی حمایت کردیم، حالا ما را احضار کرده اند دادگاه».

وقتی از او دلیل این کار را پرسیدیم منصوریان این واکنش را نشان داد: «از روزی که مدالم را به رییس‌جمهور تقدیم کرده‌ام هر روز یک اتفاق می‌افتد. تا اینکه من را به دادگاه احضار کردند. دلیلش را که پرسیدم گفتند در ستاد خوشحالی کرده اید و ازاین داستان‌ها. متاسفم که هنوز دارم ترکش‌های آن اهدای مدال به رییس‌جمهورم را می‌خورم. می‌گویند ما باعث شده ایم که شهر شلوغ شود». قهرمان ووشو ایران که حسابی از این اتفاق ناراحت است ادامه می‌دهد: «من اصلا کاری به این چیزها ندارم. رفتم دادگاه می‌گویم شاکی چه کسی است، می‌گویند نیروی انتظامی. الان مشکلی که وجود دارد این است که گفته‌اند اگر برای احضاریه بعدی به دادگاه نروم من را 10 میلیون جریمه می‌کنند! اصلا آمدیم و زمانی که این احضاریه را فرستادند من در سمیرم نبودم. در اردوی تیم ملی بودم و این نامه به دستم نرسید. باید چه کار کنم؟»

منصوریان با بیان اینکه با آبرویش بازی شده است در پایان گفت:«من یک ورزشکار جهانی هستم. سمیرم شهر کوچکی است که همه همدیگر را می‌شناسند. از روزی که به دادگاه رفته‌ام هر کسی من را می‌بیند می‌پرسد برای چه آمده ام  و اینجا چه کار می‌کنم؟ من ثابت کرده‌ام که در شلوغی‌ها کاری نداشته‌ام. البته شلوغی هم که می‌گویم مقابل در ستاد و خوشحالی برای رییس‌جمهور شدن آقای روحانی بود نه چیز دیگری. متاسفانه خیلی از دوستانم با وثیقه آزاد هستند و نمی‌دانیم باید چه کار کنیم. اما از روزی که مدالم را اهدا کردم ترکش‌های آن دارد به من می‌خورد و واقعا نگران هستم».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اقای روحانی چرا سکوت کرده اید ؟؟؟؟؟ ایا حمایت و شادی بخاطر شما جرم است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کو حقوق شهروندی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کو عمل ؟؟؟؟؟؟..انتخابات تمام شده…. شعار کافی است…مردم منتظر عمل شما هستند….

    17
  2. در حالیکه من هم از آقای روحانی به خاطر اینکه یک موضع گیری علنی محکم علیه این بداخلاقی نمی کند شاکی ام … اما جدا چرا اینها این کارها رو میکنن پس مردم فقط باید به شما رای بدن و اگه رای ندهند میشن خائن … این چه تفکریه … چرا مقامات محترم در کوبیدن خاتمی و روحانی و کروبی و موسوی با مخالفان اینها همراهند اما یک بار هم به این کارهای ناجوانمردانه و ظالمانه اعتراض نمی کنند ؟ چرا اینقدر برخورد دوگانه …چرا رای به احمدی نژاد میشه رای به ارزش ها و انقلاب و مایه تبریکات متعدد اما رای به روحانی نه تبریک داره نه باعث احترام به مردم میشه ! جدا افسرده شدم !

  3. متاسفانه داعشیسم در تفکر خیلی ها پنهان و آشکار وجود داره و فقط مدل داخلی با خارجیش برای اینها در شکل فرق میکنه

  4. سا ده اینا
    آخه طبق کدوم قانون 10میلیون باید جریمه بده؟
    نیروی انتظامی بیکاره مگه بیاد شاکی بخاطر شادی بشه؟
    یعنی یه ارگان بزرگ یه مسئول حقوقی نداره!!!
    ساده اینا
    چرا میخوان با شایعه سازی تخلفات اصفهانو ماسمالی کنن و دست طلبکاریو پیش بکشن؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا