خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بشیر حسینی: علی قمی سانسور شد / فیلتر تلگرام پورنوگرافی را زیاد کرد

/ گزارش انصاف نیوز از جشن امضا کتب بشیر حسینی /

جشن امضا کتاب‌های سید بشیر حسینی یکی از داوران پرحاشیه‌ی برنامه‌ی عصر جدید در شبکه سه برای کمک به سیل زدگان استان‌های غرب کشور در فروشگاه ترنجستان بهشت واقع در خیابان شریعتی با حضور جمعی از مخاطبانش عصر یکشنبه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز، در ورودی این فروشگاه طرحی برای ترویج کتابخوانی در بین مردم دیده شده که اسم آن کتابویج بود؛ به این صورت که هر کسی با خواندن حداقل 5 دقیقه کتاب‌های گذاشته شده روی میز، یک آب‌هویج رایگان دریافت می‌کند.

بشیر حسینی که آمد، بعد از خوش و بش گرم با مسوولان فروشگاه، چند دقیقه کتاب طرح کتابویج را خواند و با آب‌هویج استقبال شد؛ البته آب‌هویج را به یک دختر خردسال هدیه داد.

بعد از نوحه خوانی به مناسبت نیمه‌ی شعبان، بشیر حسینی در جایگاه ویژه‌ی گفت‌وگو نشست و به سؤالات مخاطبان درباره‌ی کتاب 150 هشتگ یا همان نهضت سواد رسانه‌ای و لایک ممنوع جواب داد و همینطور درباره‌ی برنامه‌ی عصر جدید توضیحی داد و گفت با همراهی داوران بنا بود این برنامه با سخت‌گیری همراه باشد اما چون ما مردم مهربانی هستیم در یکسری از قسمت‌ها این مهربانی هم چاشنی رأی دادن شد.

او به پدیده‌ی «علی قمی»، شرکت‌کننده‌ی قهوه‌چی برنامه‌ی عصر جدید اشاره کرد و افزود: بسیاری از صحبت‌های شیرین او توسط پخش سانسور شد و در انتخاب توسط مردم آرای میلیونی به او داده شد و یکی از نفرات فینالیست مسابقه‌ی عصر جدید خواهد بود که نمی‌دانیم او در فینال چه خواهد کرد.

بشیر حسینی درباره‌ی فضای شبکه اجتماعی گفت با فیلتر کردن تلگرام پدیده‌ی پورنوگرافی در ایران افزایش یافت و مردم به این سمت کشیده شدند و گفت فیلتر شدن اینستاگرام وضع موجود را بدتر خواهد کرد.

همچنین مجری برنامه عصر جدید گفت عواید حاصل از فروش کتب به سیل‌زدگان خواهد رسید و طبق گفته‌ی خودش در روزهای آینده برای بازدید از مردم سیل‌زده به این مناطق سفر خواهد کرد.

بعد از اتمام صحبت‌های بشیر حسینی از او درباره‌ی کتاب‌هایی که نوشته بود، تقدیر شد و در پایان افراد حاضر در سالن که تعداد آن‌ها حدود 100 نفر بود برای گرفتن امضا و همچنین سلفی به استقبال او رفتند.

سید بشیر حسینی سید بشیر حسینی سید بشیر حسینی بشیر حسینی: علی قمی سانسور شد / فیلتر تلگرام پورنوگرافی را زیاد کرد سید بشیر حسینی

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا