خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شریعتمداری: جریان انحرافی با «جن انگلیسی» ارتباط دارد!

روزنامه‌ی کیهان در سال 1390 در گزارشی به نقل از حسین شریعتمداری مدیر مسوول خود در اجتماع بزرگ اصولگرایان استان کرمان نوشت: جریان انحرافی با «جن انگلیسی» ارتباط دارد!

به گزارش انصاف نیوز، متن سخنان شریعتمداری که در تاریخ هفتم خرداد ماه سال 1390 در این روزنامه چاپ شده است، در پی می‌آید.

این اصولگرای حامی احمدی نژاد در انتخابات‌های 84 و 88 در سخنان خود به موضوع «جن» و «جن گیری» و سحر و جادو که آن روزها درباره جریان انحرافی بر سر زبان‌ها بود اشاره کرد و گفته بود:

«وجود «جن» به عنوان یکی از مخلوقات صاحب اراده خداوند تبارک و تعالی قابل انکار نیست و سحر و جادو نیز واقعیتی است که در آموزه‌های دینی از آن نهی شده است. ولی ماجرای ارتباط جریان انحرافی با «جن» و یا توسل آنها به «سحر و جادو» را که از سوی همین جریان به آن دامن زده می‌شود یک «طرح فریب» برای رد گم کردن است و جریان انحرافی با پیش کشیدن مسئله «سحر و جادو» و ارتباط با «جن» در پی آن است که بررسی‌های قضایی و پیگردهای اطلاعاتی را در این نقطه متوقف کند تا دست‌های پشت پرده این جریان و ارتباط‌های بیرونی آن از نگاه مقامات امنیتی و اطلاعاتی نظام پنهان بماند و ماموران اطلاعاتی با این تصور که همه انحراف‌ها و اقدامات جریان یاد شده نتیجه «سحر و جادو» و ارتباط با «جن» است، از ادامه پی گیری منصرف شوند و تنها به تأسف از رویکرد این جریان به «جن» و «جن گیری» بسنده کرده و کانون بیرونی و مدیریت کنندگان اصلی جریان انحرافی دست نخورده باقی بمانند. [از ساده اندیشی باید پرهیز کرد]، آیا نباید این سؤال برای مسوولان مربوطه مطرح باشد که چرا مواضع جن‌های مرتبط با این جریان انحرافی با مواضع مقامات آمریکایی، انگلیسی و اسرائیلی شبیه است؟! اگر پای «جن» در میان باشد، باید گفت جریان انحرافی با جن‌های انگلیسی رابطه دارد!»

قهر 11 روزه‌ی احمدی نژاد در ابتدای سال 89 باعث شد که اصولگرایان دچار اختلاف شدند. بخشی از اصولگرایان از آن مقطع با اطرافیان احمدی نژاد به ویژه مشایی و بقایی مرزبندی کردند و آنها را «جریان انحرافی» خواندند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. پس حتما می پذیریدکه این جن به بسیاری از دوستان قبلی هم تسلط داشته است….هرچند اینرا ما اواز میدادیم ولی اینبار خود اقرار نموده اند….

  2. رمزگشایی !!!!!!!!!!!!!!!
    توی عکس کاملاً واضح هست که منظور شریعتنداری از جن انگلیسی، خودش بوده و ارتباطی که با گروه انحرافی داشته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا