خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حمایت مدیرعامل تامین اجتماعی از «ژن خوب نخبه»

محمدحسن‌ زدا مدیرعامل شرکت تامین اجتماعی امروز سوم اردیبهشت در نشست خبری با خبرنگاران شرکت کرد و به سوالات آنها پاسخ داد. او در پاسخ به سوال خبرنگار انصاف نیوز در مورد انتصاب افراد فاقد صلاحیت و ژن‌های خوب در هیات مدیره‌ی شرکت‌های تابع شستا گفت چنین موضوعی در تامین اجتماعی بسیار کم است و از این افراد هم در پست‌هایی که توانایی آن را دارند استفاده می‌شود، اما ژن خوب نباید مانع از استفاده از نخبه‌ها شود.

در این نشست خبری خبرنگار انصاف نیوز پرسید: « در هیات مدیره‌ی شرکت‌های تابع شستا، گاهی افراد فاقد صلاحیت که دارای ژن خوب هستند دیده می‌شوند، اینگونه اتفاقات باعث شده که نگاه‌ها به شستا منفی و این مجموعه متهم به فساد باشد. آیا برای مقابله با چنین اتفاقاتی باید منتظر خصوصی‌سازی شستا باشیم؟»

زدا در پاسخ به این سوال گفت: «رییس این مجموعه تکنوکرات است و مشکل ژنتیکی هم ندارد. در مجموعه‌ی تامین اجتماعی چنین مشکلی خیلی کم است. در انتصاب افراد به سابقه و توانایی افراد توجه می‌شود از ژن‌های خوبی هم که وجود دارند خواسته می‌شود در جاهایی که ژنتیکشان به درد بخورد کار کنند یعنی وقتی فردی نخبه‌ باشد نباید ژنتیکش مانع استفاده از او شود و می‌توان از توانایی‌های او استفاده کرد.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا