خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده فنرباغچه و گالاتاسرای 18 دی 1401

پخش زنده فنرباغچه و گالاتاسرای 18 دی 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در حساس‌ترین بازی هفته هجدهم به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های فنرباغچه و گالاتاسرای امروز در حساس‌ترین دربی فوتبالی ترکبه و از ساعت 19:30 به وقت ایران به میزبانی فنرباغچه به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی فنرباغچه و گالاتاسرای 18 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال فنرباغچه و گالاتاسرای 18 دی 1401

پخش زنده فنرباغچه و گالاتاسرای 18 دی 1401

سه تیم برتر تاریخ فوتبال ترکیه یعنی بشیکتاش، فنرباغچه و گالاتاسرای همواره دیدارهای حساسی دارند اما حداقل در مدت اخیر رقابت فنر و گالا از مهمترین دربی‌های فوتبالی جهان بوده و هست. خصوصا در حال حاضر که گالاتاسرای با 36 امتیاز صدرنشین سوپرلیگ ترکیه و فنرباغچه با 35 امتیاز دوم است، رقابت در اوج خود قرار دارد و پیروز بازی امروز می‌تواند صدرنشین قطعی جدول باشد.

دو تیم فرم بسیار ایده‌آلی دارند. گالاتاسرای هر 5 بازی آخر خود را پیروز شده و فنرباغچه 4 برد و تنها 1 شکست برابر ترابوزان‌اسپور در 5 بازی آخرش ثبت کرده است.

در مجموع تقابل‌های دو تیم در سالیان اخیر، 11 بار فنرباغچه و 9 بار گالاتاسرای پیروز بوده‌اند. 11 بازی هم مساوی شده است. در 5 تقابل آخر اما همه چیز مساوی است، 2 برد برای هر یک از دو تیم و 1 تساوی بدون گل! برای تماشای پخش زنده بازی فنرباغچه و گالاتاسرای 18 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا