خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سردار نصیری: شایعه خروج بنده از کشور شیطنت رسانه‌ای دشمن بود

سردار نصیری فرمانده سابق حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان با نشر شایعات خروج بنده از کشور قصد موج سواری و شیطنت رسانه‌ای داشتند. بنده در حال حاضر یک پاسدار هستم و محکم و استوار در حال انجام وظیفه هستم.

فرمانده سابق حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با سراج24، پیرامون شایعات منتشر شده در رسانه‌های ضدانقلاب مبنی بر خروج وی از کشور گفت: مراسم تودیع بنده در روز شنبه انجام شد و این مسئله‌ی عادی سازمانی است. فرمانده‌ی محترم این‌طور تصمیم گرفتند که بنده از مسئولیت فعلی تودیع و در جای دیگر بکارگیری شوم. این موضوع یک امر رایج از و در 36 سال سابقه‌ی خدمت من چنین جابجایی‌های رخ داده است. برخلاف آن‌چیزی که اعلام شد بنده پس از مراسم تودیع ایران را ترک نکرده و موضوع خاصی نیز نبوده است.

وی افزود: آن چیزی که اعلام شد صرفا یک شیطنت رسانه‌ای بوده است. ما پاسدار نظام و سرباز ولایت هستیم و جانمان را برای نظام و انقلاب و رهبرمان گذاشته و هرگز از این مسیر کنار نخواهیم رفت. دشمنان علاقه دارند از هر موضوعی به نفع خود بهره‌برداری کنند اما ماه هم‌چنان پاسدار این نظام و انقلاب هستیم.

در خبر شایعه‌ی منتسب به سردار نصیری عنوان شده بود که وی پس از درگیری با فرماندهان ارشد از حضور در محل کار خود امتناع و ایران را به مقصد یکی از کشورهای عربی ترک کرده است؛ با روشن شدن گزاره‌ی دوم این شایعه یعنی عدم خروج ایشان از ایران، در رابطه با گزاره‌ی اول این شایعه یعنی درگیری وی با فرمانده‌هان ارشد، سردار نصیری اظهارداشت: اصلا هیچ درگیری در کار نبوده است و حتی قبل از این نیز خود من پیشنهاد چنین جابجایی را در مجموعه ارائه داده بودم.

وی ادامه داد: سردار جعفری فرمانده‌ی بنده است و ما برای حفاظت از نظام مرزهای بسیار محکمی داریم که با چنین شیطنت‌هایی آسیب نمی‌بینند. این تغییرات روال جاری است و این افراد با توجه به شرایط خاص مجموعه قصد موج سواری و شیطنت رسانه‌ای داشتند. بنده در حال حاضر یک پاسدار هستم و محکم و استوار در حال انجام وظیفه هستم.

سردار نصیری در خصوص مقصد بعدی فعالیت خود در مجموعه‌ی سپاه گفت: باتوجه به تغییر فرماندهی سپاه و صدر حکم رهبر معظم انقلاب در روز گذشته باید منتظر باشیم تا ببینیم سردار سلامی چه تصمیمی در این زمینه اتخاذ می‌کنند و فعلا موضوع خاصی مطرح نیست.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا