خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کنایه‌ی هوشنگ امیراحمدی: آقای زم زم!

هوشنگ امیراحمدی استاد دانشگاهی در آمریکا که از حامیان دولت احمدی نژاد بود، در جریان اختلافی با روح الله زم بر سر ادعای آمدنیوز درباره‌ی خودش، نوشته است: آقای زم زم! این دروغ آوریل شماست یا جدی نوشته‌ای؟

به گزارش انصاف نیوز، آقای امیراحمدی در نوشته‌ای تلگرامی با تاکید بر اینکه «من هرگز، و باز هم تکرار کنم هرگز، با نایاک کار که نکرده‌ام»، مدعی است آن سازمان «همیشه دشمن من بوده است. با این نوع اطلاعات دروغ به مردم خبر می‌رسانی و بعد خودت را هم «صدای مردم» می‌نامی. شرم بر هرچه دروغ‌گو. اگر من جای شما بودم این دروغ را با شهامت پس می‌گرفتم».

کانال هوشنگ امیراحمدی همچنین در یادداشتی، نوشته‌ای فردی به نام «سام منجزی» هم درباره‌ی ادعای روح الله زم توضیح داده است:

«برخی از دوستان از کانال یک آخوندزاده، [نوشته‌ای] فرستادند که در آن ذکر شده «دکتر هوشنگ امیراحمدی عضو نایاک است» البته این موضوع آنقدر مضحک است که نیازی به توضیحات ندارد. دو هفته پیش که پورفسور امیراحمدی عضو کانال مجمع ایثارگران معترض شدند به‌رسم گذشته که هر عزیزی اجازه معرفی می‌دادند برای ایشان پست خیر مقدمی در کانال درج می‌کردیم، برای دکتر امیراحمدی نیز یک خیرمقدم در کانال گذاشتیم. پس از آن تعدادی از هموطنان خارج از کشور و داخل، به ما گفتند «دکتر جاسوس دوجانبه هستند و مواظب باشید» البته آنان برای ادعای خود هیچ سندی ارائه نکردند. ما هم فعالیتمان در حدی نبود که از جاسوسان واهمه‌ای داشته باشیم آنهم جاسوسی که در آمریکا باشد. اما در حد بضاعت مجمع موضوع را از طریق دوستان بازنشسته در ادارات مربوطه پیگیر شدیم که خوشبختانه یک گزارش دال بر جاسوس بودن ایشان یافت نشد. برخی دیگر از عزیزان تصور می‌کنند که دکتر برای دستیابی به قدرت تلاش می‌کند تا بین سپاه و روحانیون اختلاف ایجاد کند، اما این مطلب نیز صحت ندارد …»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا