خرید تور تابستان ایران بوم گردی

علم الهدی: سپاه با یک موشک‌ کانون جاسوسی و اقتصادی اسرائیل را از بین برد

امام جمعه مشهد گفت: سپاه ما با شلیک یک موشک‌ نقطه‌زن جواب محکمی به اسرائیل داد و کانون‌های جاسوسی و اقتصادی اسرائیل در عراق را از بین برد.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز، ۲۹ دی، در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی(ع) با تاکید بر اهمیت شناخت حرکات دشمن، اظهار کرد: دشمن همزمان با توسعه انقلاب ما در سایر ملت‌های اسلامی، در قدم اول تصمیم گرفت معیشت مردم را نشانه بگیرد و بر همین اساس ادعا کرد می‌خواهد تحریم‌های فلج کننده علیه ما وضع کند، اما با عنایت‌های پروردگار و تدابیر رهبر انقلاب، نقشه‌های دشمن نقش بر آب و تحریم‌ها دور زده شد و با انقطاع از غرب و برقراری روابط دیپلماتیک با سایر کشورهای دنیا که توسط این دولت انجام شد، موفق به خنثی‌سازی تحریم‌ها شدیم و تمام خباثت‌های دشمن در تحریم اقتصادی شکست خورد.

وی با بیان اینکه اکنون نفت می‌فروشیم و پول آن را هم می‌گیریم و در سایر زمینه‌ها مانند اشتغال‌زایی نیز در حال دستیابی به توفیقات بسیاری هستیم، افزود: تنها اثر باقی‌مانده از تحریم‌ها، فشار معیشتی بر مردم ‌و گرانی کالاهاست که این مورد معلول اقدامات یک سری افراد سودجو است که با برنامه‌های آینده به زودی حل می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه شکست دشمن در تحریم‌ها باعث شد که به ایجاد اختلال در امنیت کشور روی آورد، عنوان کرد: اخیرا دشمن در کشور ما امنیت را نشان گرفته است، زیرا به این نتیجه رسیده که انقلاب ما بر پایه توانمندی‌های نظامی و علمی بنا نشده است، بلکه مردم مهمترین پایه و اساس این نظام‌اند. لذا حرکات خود را متوجه مردم کرده و امنیت آنان را هدف قرار داده است؛ آن هم مردمی که دلداده انقلاب‌اند و بعد از ۴۵ سال هنوز قدرتمندتر از روز اول پای انقلاب ایستاده‌اند.

علم‌الهدی ادامه داد: لذا در بوران احساست مقدس مردم انقلابی ما در کرمان، دشمن فاجعه آفرید و عزیزان دلداده انقلاب را به خاک خون کشید. رهبری همان روز فرمودند که باید جواب سختی به دشمن داده شود و خوشبختانه هنوز چهلم شهدای کرمان نرسیده، غیورمندان حوزه امنیتی کشور ما، به دشمن جواب سختی دادند و به مراکز آن در اقصی نقاط حمله کردند. عملیات های موشکی سپاه همان جواب سختی بود که رهبر انقلاب فرمودند.

وی با بیان اینکه اسرائیل دو جریان را در اقلیم کردستان متمرکز کرده بود، گفت: یکی جریان جاسوسی بود که بسیاری از عملیات‌های تروریستی علیه چهره‌های علمی ما از آنجا هدایت می‌شد و یکی هم جریان تامین اقتصادی اسرائیل در کردستان عراق بود. این جریان دوم نفت عراق را از آنجا به اسرائیل می‌رساند. یعنی در حالیکه تمام کشورهای اسلامی درصدد قطع روابط با اسرائیل هستند، کانون تجارت خارجی اسرائیل در کردستان عراق متمرکز شده بود. سپاه ما با شلیک یک موشک‌ نقطه‌زن جواب محکمی به اسرائیل داد و کانون‌های جاسوسی و اقتصادی اسرائیل در عراق را از بین برد.

امام جمعه مشهد اضافه کرد: همچنین موشک‌های سپاه ۱۲۰۰ کیلومتر فاصله را طی کرد و در ادلب سوریه فرود آمد و به مرکز فعالیت‌های داعش اصابت و آن را با خاک یکسان کرد. این کانون هدایت حرکات تروریستی دشمن علیه ایران بود که درهم کوبیده شد. این نشان‌دهنده اشراف اطلاعاتی نیروهای امنیتی ما بر جریانات برون‌مرزی است که باعث شد مکان استقرار و فرماندهی دشمن در فاصله ۱۲۰۰ کیلومتری نشانه گرفته شود و نیروهای ما حتی از زمان جلسات و اجتماعات دشمن در کانون جاسوسی موساد در اقلیم کردستان خبر داشتند و می‌دانستند که این‌ها در چه ساعتی در آن مکان تشکیل جلسه می‌دهند و در همان ساعت حمله کردند. این اشراف اطلاعاتی از اشراف عملیاتی هم مهمتر است. رزمندگان ما ثابت کرده‌اند در خاورمیانه نقطه‌ای خارج از اقتدار عملیاتی ایران وجود ندارد.

علم‌الهدی تاکید کرد: اینکه رهبری فرموده بودند اگر اسرائیل غلطی کند، تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم، بیان واقعیت بود. رهبری هرچه بگوید، محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه عملیات‌های هوایی اخیر سپاه تجاوز به تمامیت ارضی همسایگان نبود با تاکید بر اینکه در هر نقطه‌ای از جهان باید دشمنی علیه ملت ایران را سرکوب کرد، گفت: دشمن ما نه زبان انسانیت می‌فهمد و نه زبان برهان و استدلال. دشمن تنها زبان قدرت و زور را می‌فهمد و باید با همین زبان با او حرف بزنیم و با جریانات تروریستی که به‌ عنوان عوامل جنگ نیابتی دشمن عمل می‌کنند نیز با قدرت و زور برخورد و آنان را نابود کنیم. امروز نه‌ تنها در منطقه، بلکه در بخش عمده‌ای از جهان ملت، دولت و حکومت ما قوی‌ترین و مقتدرترین است و باید این را به دشمن ثابت کنیم.

وی بیان کرد: با این اقتداری که مردم ما از خود نشان می‌دهند، هیچ چیزی در این کشور آسیب‌پذیر نیست. مردم ما برای اسلام نعمت‌اند، رهبر حکیم ما برای مردم نعمت است، اقتدار دولت و نظام ما برای ملت نعمت است و برای تمام این نعمات خدواند را شکر می‌کنیم، زیرا همان طور که خداوند گفته است، شکر باعث افزایش نعمت می‌شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا