خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده لیورپول و برایتون 24 دی 1401

پخش زنده لیورپول و برایتون 24 دی 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امروز در هفته بیستم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های لیورپول و برایتون، امروز و از ساعت 18:30 به وقت ایران در هفته بیستم لیگ برتر انگلیس و در امریکن اکسپرس کامیونیتی به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی لیورپول و برایتون 24 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال لیورپول و برایتون 24 دی 1401

پخش زنده لیورپول و برایتون 24 دی 1401

لیورپول کلوپ هرچه فرصت که برای بازگشت به جمع مدعیان اصلی داشت را از دست داده و حالا در هفته بیستم رقابت‌ها، با 28 امتیاز در رده هفتم لیگ جای گرفته است و فاصله زیادی با مدعیانی چون آرسنال و سیتی و حتی تاتنهام، یونایتد و نیوکاسل دارد! آن‌ها امروز به مصاف برایتون رده هشتمی و 27 امتیازی می‌روند که یکی از شگفتی‌سازان فصل جاری بوده و نتایج خوبی برابر تاپ سیکس کسب کرده است.

برایتون در 5 بازی آخر خود 3 برد و 2 شکست و لیورپول 2 شکست، 1 تساوی و 2 برد کسب کرده‌اند. لازم به ذکر است که در مجموع تقابل‌های دو تیم در سالیان اخیر، 9 بار لیورپول و تنها 1 بار برایتون پیروز میدان بوده‌اند. 3 بازی هم مساوی شده است. اما در 5 تقابل اخر وضعیت بسیار نزدیک بوده و 3 تساوی و 1 برد برای هر یک از دو تیم ثبت شده است. برای تماشای پخش زنده بازی لیورپول و برایتون 24 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا