خرید تور تابستان ایران بوم گردی

در مذاکرات خصوصی اون و پوتین چه گذشت؟

پس از دو ساعت مذاکره خصوصی و پشت درهای بسته، پوتین گفت که گفتگوهای خصوصی سازنده و جامعی با رهبر کره شمالی درباره اوضاع در شبه جزیره کره و روابط دوجانبه داشته است.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، ولادیمیر پوتین، رهبر روسیه گفت: مذاکرات و گفتگوی خصوصی و دوجانبه خوبی داشتیم به تاریخ و پیشینه روابط دوجانبه پرداختیم و درباره اوضاع کنونی و دورنمای توسعه روابط بحث و تبادل نظر کردیم.

وی افزود: درباره شبه جزیره کره گفتگو کرده و به تبادل نظر درباره آنچه باید در این شرایط انجام گیرد و بهبود شرایط پرداختیم.
پوتین همچنین از اون به دلیل پذیرفتن این دعوت تشکر کرد.
کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی نیز از پوتین به خاطر این گفتگوی دو نفره در باره موضوعات مورد نظر دوجانبه تشکر و ابراز امیدواری کرد که مذاکرات به همین شیوه سازنده به پیش برود.

وی گفت: از دیدار با شما بسیار مسرورم آقای رئیس جمهور و دیگر دوستان روس. از اینکه فرصتی ایجاد کردید تا دیداری صورت گیرد متشکرم و سلام گرم دولت و مردم کره را به شما ابلاغ می کنم.
اون افزود: برای تبادل نظر درباره شرایط کنونی شبه جزیره کره که در حال حاضر به یکی از تحت فشارترین دستورکارهای جهانی تبدیل شده و مذاکره درباره شیوه های حل و فصل صلح آمیز این مساله و گفتگو درباره روابط دوجانبه و توسعه آن براساس شرایط و مقتضیات قرن کنونی به اینجا آمدم.

رهبر کره شمالی تصریح کرد: آقای رئیس جمهور ما گفتگوی بسیار جامع و خوبی درباره مسائل دوجانبه داشتیم. از شما برای اینکه لحظات خوبی را برایم ساختید متشکرم. امیدوارم مذاکرات ما به همین شیوه و راهی مفید و سازنده ادامه یابد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا