خرید تور تابستان ایران بوم گردی

“امنیت در مناطق سیل زده خوزستان برقرار است”

رییس پلیس پیشگیری ناجا گفت: نظم و امنیت مناطق سیل زده خوزستان، اردوگاه های اسکان سیل زدگان و کاروان های حامل کمک های مردمی با تدابیر خوبی که اندیشیده شده به بهترین شکل برقرار است.

به گزارش ایرنا سردار محمد شرفی عصر پنجشنبه درحاشیه بازدید از مناطق سیل زده شهرستان های هویزه و دشت آزادگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت:ماموران ناجا در روزهای اخیر در مناطق سیل زده خوزستان بخصوص شهرستان کارون ، حمیدیه ، هویزه و دشت آزادگان در زمینه برقراری نظم و امنیت و همچنین خدمت رسانی به مردم آسیب دیده حضوری پررنگ داشتند.

وی افزود: یکی از اصلی ترین وظایف نیروی انتظامی در شرایط بحرانی، همکاری با سایر سازمان های امداد رسان است که در این زمینه نیز کارکنان خدوم ناجا کارنامه قابل قبولی داشته و در حال حاضر نیز خدمت رسانی در شرایط امن، آسان و سریع در حال انجام است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا ادامه داد: در جریان بحران سیل هم افزایی و همکاری نیروهای مسلح با دستگاه های اجرایی مثال زدنی بوده و در حال حاضر نیزهمگی با روحیه ایثار، فداکاری و مردم داری همچنان در صحنه حضور دارند.

وی همت، حمایت وغیرت مردم شهرستان هویزه و دشت آزادگان را برجسته ترین موارد درسیلاب اخیر برشمرد و گفت: مردم خوزستان و بخصوص جوانان غیور هویزه و دشت آزادگان شبانه روزی هم پای دستگاه های امدادی و نیروهای مسلح در زمینه مهارسیل ایثارگری کردند که شایسته تقدیر است.

سردار شرفی بیان کرد: نیروی انتظامی تا بازگشت وضعیت این استان به شرایط عادی با تمام ظرفیت برای کمک رسانی و برقراری نظم و امنیت در کنار مردم حضور خواهد داشت.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا روز چهارشنبه نیز با حضور در شهرستان کارون از مناطق سیل زده این شهرستان بازدید کرد.

سیلاب مهیب ناشی از طغیان رودخانه های کرخه ، دز و کارون 400 هزار نفر را در استان خوزستان درگیر کرده است.

حدود 300روستای خوزستان درگیر سیلاب اخیر بودند که از این تعداد 145روستا ،سیلاب وارد آنان شده بود و در مجموع ساکنان 60هزار واحد مسکونی روستایی خوزستان به نوعی با سیلاب دست و پنجه نرم کردند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا