خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دردسر اعتراضات اخیر برای «اسنپ»

روابط عمومی شرکت اسنپ اعلام کرد: از روز یکشنبه، دسترسی اسنپ در شهر اهواز بدلیل اختلالات اینترنتی بطور جدی با مشکل مواجه شده و در حال حاضر بزرگترین مشکل سامانه‌ی هوشمند حمل و نقل اسنپ، همین است.

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز، بر اساس گزارشی که این شرکت در رابطه با تأثیر کندی و گاه قطع خطوط اینترنت بر کاهش استفاده از سامانه‌ی حمل و نقل اسنپ ارایه کرد، از بروز اختلال در مشهد، تهران و کرج حکایت دارد که عملکرد اسنپ را با افت جدی و چشمگیری مواجه کرده است.

البته روابط عمومی شرکت اسنپ به این نکته اشاره کرد که در تهران بصورت مقطعی با کاهش استفاده‌ی کاربران در پی اختلال ایجاد شده در اینترنت مواجه بوده‌اند، اما در عین حال از وارد شدن لطمات جدی به چندین هزار کاربر این شرکت خبر داد و اعلام کرد: رسالت ما ایجاد شرایط مطلوب و سهولت خدمات‌رسانی هم برای مسافران و هم رانندگان است که طی این مدت در برخی شهرها قابل قبول نبوده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی، شرکت اسنپ خوشبختانه با سطح رضایت بسیار بالایی مواجه هست و شرایطی که ایجاد شده فقط مربوط به اسنپ نیست و برای بسیاری از سرویس‌های آنلاین اتفاق افتاده و ما هم نهایت تلاشمان را برای رفع این اختلالات انجام می‌دهیم تا مشکل بوجود آمده بزودی برطرف شود؛ ضمن این که وزیر ارتباطات هم اعلام کرده‌ که تا پایان هفته، اختلال رفع می‌شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. بهتره بگید دردسر فیلترینگ نه دردسر اعتراضات اخیر
    مقصر کسایی هستن که فیلتر میکنند اعتراض که حق مردمه!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا