خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بیش از یک تن انواع مواد مخدر در خراسان شمالی کشف شد

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: بیش از یک تن انواع مواد مخدر در خراسان شمالی کشف شده است و این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با افزایش ۶ درصدی همراه بود.

سایت هاناخبر (آذربایجان غربی) نوشت: سردار سعید مطهری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۷ کیلو و ۵۸۲ گرم از مواد کشف شده، مواد مخدر صنعتی و مقدار یک تن و ۹۷ کیلو و ۸۵۳ گرم آن نیز مواد مخدر سنتی بود.

او با اشاره به اینکه در این بازه زمانی ۳ هزار و ۸۱۵ نفر مجرم در سطح خراسان شمالی دستگیر و به همراه پرونده‌های متشکله، به مراجع قضائی معرفی شدند، افزود: ۹۳ نفر از دستگیر شدگان را قاچاقچیان، یک هزار و ۴۱۷ نفر خرده‌فروش و ۲ هزار و ۱۸۹ نفر هم معتادان تشکیل داده است.

سردار مطهری‌زاده ادامه داد: در همین رابطه ۱۰۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیف و راهی پارکینگ شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با افزایش ۲۹ درصدی همراه بود.

فرماندهی انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه در این بازه زمانی ۱۸ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در خراسان شمالی شناسایی و متلاشی شدند، گفت: از ابتدای سال تا کنون ۳ هزار و ۵۴۴ مورد طرح پیشگیرانه در استان اجرا شده است.

او با اشاره به اینکه تعداد طرح‌های پیشگیرانه اجرا شده به نسبت سال قبل ۸۴ درصد افزایش را نشان می‌دهد، افزود: تعداد هزار و ۵۱ مورد از این طرح‌ها را طرح پاکسازی و ۱۷۶ مورد از آن را طرح کنترل محورهای مواصلاتی تشکیل می‌دهند.

سردار مطهری‌زاده با بیان اینکه در همین رابطه سه هزار و ۹۲۹ مورد عملیات نیز اجرا شده که به نسبت مدت مشابه سال گذشته ۹۴ درصد افزایش داشته است، خاطر نشان کرد: امنیت و آرامش در سطح خراسان شمالی خط قرمز ما است و با هر اقدامی که باعث شود تا مردم احساس ناامنی کنند به صورت مقتدرانه برخورد خواهد شد.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. با سلام تمام قاچاقچیان مواد مخدر را باید اعدام کرد تا دیگر شاهد همچین روزگاری نباشیم با این همه جرم و جنایت و قاطعانه تر برخورد کنند با مجرمان و متهمان .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا