خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آلمان: تحریم آمریکا مانع کمک‌رسانی به سیل‌زدگان ایران است

حدود دو میلیون نفر در ایران به دلیل خسارات ناشی از سیل‌های اخیر به کمک‌های بشردوستانه نیازمندند. بر اساس گزارش “اشپیگل” دولت آلمان از موانع ناشی از تحریم آمریکا علیه ایران در کمک‌رسانی به قربانیان سیل شکایت کرده است.

تارنمای “اشپیگل‌ آنلاین” روز شنبه ۷ اردیبهشت (۲۷ آوریل) گزارشی را درباره خسارات برجای مانده از سیل‌های اخیر در نقاط گوناگون ایران و تلاش‌های کشور آلمان برای رساندن کمک‌های بشردوستانه به ایران منتشر کرده است.

در این گزارش آمده است که ۲۶ استان از ۳۱ استان ایران در هفته‌های اخیر با یکی از سخت‌ترین فجایع سیل روبرو بوده‌اند، حدود دو هزار روستا و ۱۲ هزار کیلومتر از جاده‌های این کشور آسیب دیده‌اند. ۷۷ نفر در ایران در پی این فاجعه جان خود را از دست داده‌اند و حدود هزار نفر زخمی بر جای مانده است.

در گزارش سازمان صلیب سرخ جهانی آمده است که حدود دو میلیون ایرانی در پی آسیب‌های ناشی از سیل در نقاط مختلف این کشور به کمک‌های بشردوستانه نیازمندند.

“اشپیگل آنلاین” در گزارش خود به موضوع موانع ناشی از تحریم‌های آمریکا علیه ایران پرداخته و نوشته است که بنا به ارزیابی دولت آلمان این تحریم‌ها مانع از رساندن کمک‌های بشردوستانه به قربانیان فاجعه سیل در ایران هستند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا