خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شرکت ایرانی متناظر اینستکس ثبت شد

شرکت «سازوکار ویژه تجارت و تامین مالی ایران و اروپا» که نهاد ایرانی متناظر اینستکس اروپایی به شمار می رود به مدیرعاملی علی اصغر نوری در تهران به ثبت رسید.

به گزارش ایسنا، شرکت سهامی خاص سازوکار ویژه تجارت و تامین مالی ایران و اروپا در تاریخ دوم اردیبهشت امسال به شماره ۵۴۰۲۴۰ در اداره ثبت شرکت ها و موسسه های غیرتجاری تهران به ثبت رسید.

بر اساس سند ثبت این شرکت موضوع فعالیت شرکت مذکور به شرح زیر است:

موضوع فعالیت این شرکت سهامی خاص، انجام همه معاملات تجاری مذکور در قانون تجارت از جمله خرید، فروش، صادرات و واردات اعلام شده است.

ارایه خدمات تسویه و پرداخت به همه صادرکنندگان و واردکنندگان اعم از حقیقی و حقوقی و همچنین به بانک های داخلی و خارجی و نهادهای دولتی، گشایش حساب اعتبار اسنادی، تسهیلات و اعتبارات ریالی و ارزی، ضمانت نامه ها و حواله ها، تامین مالی کوتاه مدت و بلند مدت نزد بانک ها، موسسه های مالی و شرکت های داخلی و خارجی از دیگر وظایف این شرکت است.

اخذ و اعطای نمایندگی به همه بانک ها و شرکت های داخلی و خارجی، اخذ وام و تسهیلات از همه بانک ها و موسسه های اعتباری داخلی و خارجی به صورت ارزی و ریالی، تعامل با اینستکس اروپایی و سایر کانال های مالی و شرکت ها در کشورهای دیگر اعلام شده است.

به گزارش ایسنا، این شرکت در وهله نخست با شرکت های اروپایی تعامل دارد و در گام بعدی شرکت های دیگر در کشورهای مختلف می توانند از این طریق به تبادل کالا با ایران بپردازند.

شایان ذکر است، این ساز وکار در گام نخست تجارت کالاهای اساسی و ضروری از جمله غذا، دارو و محصولات کشاورزی را شامل می شود.

بر اساس آگهی ثبت، انعقاد قرارداد و همکاری با نظام بانکی ایران و بانک های خارجی در راستای استفاده از کانال های مالی و اروپا و سایر کشورها، ارایه خدمات مشاوره مالی به همه اشخاص حقیقی و حقوقی و انعقاد قرارداد با اشخاص حقیقی و حقوقی در همه زمینه های فعالیت شرکت اعلام شده است.

بر اساس سند ثبت، این شرکت با سرمایه اولیه یک میلیارد ریال در تهران به ثبت رسیده است.

بر اساس این سند اعضای هیات مدیره آن به شرح زیر هستند:

علی اصغر نوری،

بانک رفاه کارگران (به نمایندگی فرشید فرخ نژاد)،

بانک کشاورزی (به نمایندگی شهرزاد مشیری)،

بانک پاسارگاد (به نمایندگی محمدرضا جوادیان) و

خدمات انفورماتیک فرادیس گستر کیش (به نمایندگی حمید قنبری)

مدیرعامل این شرکت علی اصغر نوری است که به مدت ۲ سال عهده دار این مسوولیت خواهد بود. همچنین رئیس هیات مدیره حمید قنبری است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا