خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تسليت نوبخت به مناسبت درگذشت هاشمی رفسنجانی

محمدباقر نوبخت، رييس سازمان برنامه و بودجه كشور به مناسبت درگذشت آيت‌الله اكبر هاشمی رفسنجانی پیام تسلیتی صادر کرده است که در پی می آید:

بسم‌الله الرحمن الرحيم

«انالله و انا اليه راجعون»

امروز ايران اسلامي در سوگ هجرت بزرگ‌مردي عزادار است كه عمر پربركت خود را وقف آرمان، ملت و سرزمين خويش نمود.

درگذشت عالم عالي‌قدر، مبارز نستوه، يار هميشگي حضرت امام و رهبر انقلاب و مرد روزهاي سخت انقلاب اسلامي، حضرت آيت‌الله اكبر هاشمي رفسنجاني موجب اندوه، تأثر و تألم عميق گشت.

خدمات ارزشمند ايشان به انقلاب اسلامي، به اذعان همگان در تاريخ ايران كم‌نظير بوده است.

مبارزات دوران قبل از انقلاب، نقش موثر در شكل‌گيري نظام مقدس جمهوري اسلامي، فرماندهي هشت سال دفاع مقدس به نيابت از بنيانگذار انقلاب، فرماندهي دوران سازندگي و حضور در سنگرهاي مهم انقلاب از مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري تا رياست جمهوري و مجمع تشخيص مصلحت نظام، تنها بخشي از كارنامه درخشان آن مرحوم بود و صدالبته كه مردم شريف، غيور و فهميده ايران اسلامي همواره قدردان وي خواهند بود.

به باور ملت ايران، هاشمي هنوز زنده است، چرا كه انديشه و تفكر ممتاز ايشان به‌ويژه در انتخاب خط مشي اعتدال و ميانه‌روي از يك سو و مرجعيت در مصلحت‌انديشي و ايجاد وحدت و همدلي در جامعه از سوي ديگر، سرمايه‌اي ارزشمند براي انقلاب بوده و خواهد بود.

اينجانب رحلت حضرت آيت‌الله اكبر هاشمي رفسنجاني را محضر امام عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، مراجع و علماي محترم، ملت بزرگوار ايران اسلامي و به‌ويژه خاندان معزز آن مرحوم صميمانه تسليت مي‌گويم و علو درجات الهي را براي ايشان از حضرت حق تعالي خواستارم.

محمدباقر نوبخت

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا