خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آیت‌الله مکارم: دست‌های مافیایی وحشتناکی در کار است

آیت الله ناصر مکارم شیرازی با بیان اینکه داد مردم از مسئله گرانی و تورم بلند است، عنوان کرد: دست‌های مافیایی وحشتناکی در کار است؛ از رئیس قوه قضائیه می‌خواهیم آستین بالا بزند و با دو چیز شدیداً مقابله کند؛ یکی قاچاق و دیگری سوءاستفاده‌های کلان.

به گزارش ایسنا، آیت الله مکارم شیرازی، در جلسه درس خارج در مسجد اعظم، با بیان اینکه داد مردم از مسئله گرانی و تورم بلند است، گفت: دو دسته در این گرانی دست به دست داده اند؛ دولت از یک سو و ملت هم از سوی دیگر گران می‌کنند.

وی با اشاره به تعطیلی برخی مرکز فروش مانند قصابی و رستوران‌ها به دلیل گرانی و از دست دادن مشتری، ادامه داد: دست‌های مافیایی وحشتناکی در کار است؛ از رئیس قوه قضائیه می‌خواهیم آستین بالا بزند و با دو چیز شدیداًمقابله کند؛ یکی قاچاق و دیگری سوءاستفاده‌های کلان.

این مرجع تقلید افزود: در خبرها بود که فردی با هم دستی برخی بانک‌دارها ۵۰۰ میلیون ارز ارزان برای واردات گرفته و همه را در بازار فروخته است، چه کسی چنین جرأتی دارد؟ بی شک کسی که ۵۰۰ میلیون دلار ۴,۲۰۰ تومان می‌گیرد، تنها نیست.

مکارم شیرازی با تاکید بر مبارزه شدید با این دو مقوله گفت: با شجاعتی که در آقای رئیسی سراغ داریم ان شاءاللهاین دو را به شدت پیگیری می‌کنند و لازم است محاکمه این دو دسته به سرعت انجام شود و مردم ببینند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا