خرید تور تابستان ایران بوم گردی

“رشد حقوق کارگران با گرانی خنثی شد”

داود محمدی، رییس کمیسیون اصل ۹۰ گفت: افزایش حقوق کارگران نسبت به سال‌های گذشته رشد امسال رشد مطلوبی داشت که از مسئولان امر قدردانی می‌شود اما با گرانی ها خنثی شد.

داود محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: کارگران، سنگرسازان عرصه تولید هستند که از هر نظر باید مورد حمایت قرار گیرند.

وی افزود: با توجه به اینکه امسال، سال رونق تولید نامگذاری شده باید حرکت و گامی داشته باشیم که به نفع جامعه کارگری باشد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در طرح‌ها و لوایح در مجلس باید به نحوی عمل ‌کنیم که با توجه به سختی‌ها، گرانی‌ها و مشکلات معیشتی مردم التیامی برای جامعه کارگری باشد چرا که از حداقل حقوق برخوردار است.

محمدی اضافه کرد: افزایش حقوق کارگران نسبت به سال‌های گذشته رشد امسال رشد مطلوبی داشت که از مسئولان امر قدردانی می‌شود اما با گرانی‌ها خنثی شد.

وی خاطرنشان کرد: مخالف «طرح اصلاحات پراسنج (پارامتریک) قانون تامین اجتماعی» هستم و به عنوان نماینده مکلف هستم از کارگران در مجلس دفاع کنم.

این نماینده مجلس تصریح کرد: در «طرح اصلاحات پراسنج (پارامتریک) قانون تامین اجتماعی» را امضا نکرده‌ام و نظر جامعه کارگری را قبول داریم.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. سلام دردمافقط اینست که بازنشسته که بشی بروبچهاهمه میان دوربرت ولی بااین انک حقوق هیچ کارنمیتوان کردبااین گرانیها بخصوص نمیدانیم که بااین شرایط چکارکنیم یابایدیا خلاف کنیم یادزدی که بتو نیم امورات زندگی روبچرخانیم شماروبخدابفکرمابازنشستهاباشید بدجورگیریم هرچندکه کسی توجهی به این قشرنمیکندولی درددل است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا