خرید تور تابستان ایران بوم گردی

درخشش مسی در دیدار بارسلونا و لیورپول

بارسلونا در شب درخشش لیونل مسی توانست لیورپول را در دور رفت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با سه گل شکست دهد تا گام نخست را برای فینالیست شدن محکم بردارد.

به گزارش ایسنا، دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با انجام یک دیدار به پایان رسید.

در این دیدار که در ورزشگاه نوکمپ برگزار شد بارسلونا از لیورپول پذیرایی کرد و توانست با درخشش لیونل مسی برابر حریف قدرتمند خود به پیروزی برسد. بارسا توانست در این دیدار خانگی با سه گل به پیروزی برسد تا خیالش از بازی برگشت در انگلیس تا حدود بسیار زیادی راحت شود.

هر دو تیم همچنان که پیش‌بینی می‌شد بازی را هجومی و زیبا آغاز کردند و این بارسلونا بود که در دقیقه ۲۵ توسط لوئیس سوآرس و روی پاس یوردی آلبا گل نخست را به ثمر رساند تا نیمه نخست با همین تک گل به پایان رسید.

در دقیقه ۷۵ مسی توانست روی حرکتی که خود او آغاز کرده بود و بعد از آ» که ضربه سوآرس که به تیر دروازه خود برای بار دوم دروازه لیورپول را باز کند.

اما اوج هنرنمایی این فوق ستاره آرژانتینی در دقیقه ۸۲ بود که توانست با یک ضربه آزاد تماشایی گل دوم خود و سوم بارسلونا را به ثمر برساند. در ادامه دو تیم فرصت‌های بسیار خوبی برای گلزنی داشتند از جمله توپ صلاح که به تیر دروازه خورد یا موقعیت‌های بسیار خوبی که عثمان دمبله از دست داد اما در نهایت بازی با همین سه گل به سود بارسلونا به پایان رسید تا آبی – اناری‌ها پیروزی قاطعی را به دست آورند و امید زیادی به حضور در بازی فینال داشته باشند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا