خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مقابله پلیس فتا با قیمت‌سازی کاذب در بازار مجازی خودرو و املاک

رئیس مرکز مبارزه با جرایم ملی و سازمان یافته پلیس فتا با اشاره به قیمت‌سازی کاذب در بازار خودرو و املاک در فضای مجازی، از برخورد جدی با دلالان این حوزه خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ مصطفی نوروزی اظهار داشت: یکی از عوامل ایجاد هیجان و التهاب در بازار خودرو و مسکن کشور بواسطه فعالیت سودجویان و تعدادی از دلالان فعال در این حوزه ایجاد شده که با فعالیت گسترده و سازمان یافته در سایت‌های واسط باعث افزایش بی‌رویه خارج از عرف خودرو و مسکن  شده‌اند.

وی افزود: افزایش بی‌رویه قیمت خودرو و مسکن باعث ایجاد نگرانی و سردرگمی مصرف کنندگان شده است و پلیس فتا به منظور ارتقاء امنیت کاربران پیرامون فعالیت در بازارهای آنلاین و سایت‌های درج آگهی در فضای مجازی، جلسات متعددی با مراجع محترم قضائی برگزار و برابر پیگیری‌های صورت گرفته،  دستور سرپرست محترم دادسرای ناحیه ۳۱ تهران، حذف قیمت‌های بازار خودرو و مسکن به مدیران سایت‌های واسط ابلاغ شد.

رئیس مرکز مبارزه با جرایم ملی و سازمان یافته پلیس فتا ناجا ادامه داد: با رصد دائمی و مستمر فعالیت اینگونه سایت‌ها در بستر فضای مجازی از روز گذشته شاهد حذف قیمت خودور و مسکن در این سایت‌ها بوده‌ایم و امید است در پرتو همکاری و تعامل بیش از پیش مدیران این سایت‌ها با پلیس فتا، شاهد ایجاد آرامش و ثبات نسبی و کاهش التهاب پیش آمده باشیم.

سرهنگ نوروزی خاطرنشان کرد: با توجه به بارگذاری آگهی‌های متعدد خارج از عرف و خلاف مقررات در اینگونه سایت‌ها نظیر آگهی فروش اعضای بدن، فروش حیوانات غیر مجاز و سایر موارد ممنوعه، به مدیران این سایت‌ها توصیه شده با ایجاد “پلتفرم”، بستر مناسب، نظارت مستمر و دائمی بر درج آگهی بر روی سایت، همه آگهی‌ها را رصد کرده و با حذف آگهی‌های غیر مجاز امنیت کاربران را تامین کنند.

وی در پایان گفت: برخورد با دلالان و سودجویان این حوزه در دستور کار پلیس فتا بوده و در صورت شناسایی سودجویان، مراتب به صورت قانونی مورد پیگیری قضائی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا