خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقاد از ایجاد فضای انتخاباتی زودرس

یک عضو فراکسیون امید از به وجود آمدن فضای انتخاباتی زودرس انتقاد  کرد.

قاسم میرزایی نیکو در گفت‌وگو با ایسنا با تاکید بر لزوم جلوگیری از ایجاد فضای انتخاباتی زود هنگام بیان کرد: از نظر من تا زمانی که ثبت نام انتخابات آغاز نشده است هر اقدامی نوعی فعالیت انتخاباتی زودرس محسوب می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه فضای انتخاباتی زودرس دارای مضراتی است، اظهار کرد: ایجاد فضای انتخاباتی زود رس از یک سو باعث می‌شود تا نمایندگانی که در حال کارکردن هستند و مشغول پیش بردن مجموعه فعالیت‌هایی هستند از تکمیل آن ها باز مانند. چرا که باید تمرکز خود را برای پاسخگویی به حواشی و مسائل مطرح شده در این فضای زودرس بگذارند که این امر مشکلات را تشدید می‌کند.

نماینده مردم دماوند در مجلس تصریح کرد: از سوی دیگر نباید وعده‌هایی مطرح شود که توان انجام آنها وجود ندارد. بنده پیشنهادم این است که هر کسی هر کاری که می‌تواند انجام دهد اکنون با پرچم و برند خود کار را جلو ببرد. نمایندگان و کاندیداها نیز باید صادق باشند و اگر کاری از طرف شخص یا گروهی انجام شده باید واقعیت را بگویند.

میرزایی نیکو در ادامه با اشاره به ضرورت پرهیز تخریب افراد یا مسئولان اجرایی در انتخابات تاکید کرد: از سوی دیگر احزاب باید با یکدیگر منسجم‌تر باشند و به جای تخریب افراد یا احزاب دیگر هر کاری خود توانسته انجام دهد را مطرح کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا