خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اظهارنظر رییس “کمیته امداد” درباره‌ی بازپس‌گیری “فضای مجازی” از دشمن

پرویز فتاح، رییس کمیته امداد می‌گوید: نمونه این قله ها که امروز در دست دشمن است “فضای مجازی” است که دشمن از طریق آن تلاش دارد بر فکر و ذهن مردم ما مسلط شود و باید همه  انقلابیون و مردم ایران تلاش کنیم و این قله ها را از دشمن پس بگیریم.

به گزارش ایسنا، پرویز فتاح در مراسم بزرگداشت شهدای عملیات «بازی دراز» از “بازی دراز” به عنوان قله استراتژیک استان کرمانشاه یاد کرد و افزود: دشمن به اهمیت این قله مشرف بود و می دانست که با فتح این قله، کنترل تمام منطقه را در دست می گیرد و از خودگذشتگی و فداکاری های بسیاری برای باز پس گیری این قله از دست دشمن صورت گرفت.

وی افزود: امروز هم دشمن به دنبال فتح قله های ایران است تا بتواند بر مردم و کشور تسلط داشته باشد و باید این قله ها را بشناسیم و آنها را از دست دشمن پس بگیریم.

قله “فضای مجازی” کشور را باید از دشمن پس بگیریم

فتاح افزود: نمونه این قله ها که امروز در دست دشمن است “فضای مجازی” است که دشمن از طریق آن تلاش دارد بر فکر و ذهن مردم ما مسلط شود و باید همه  انقلابیون و مردم ایران تلاش کنیم و این قله ها را از دشمن پس بگیریم.

وی افزود: فضای مجازی که امروز کنترل آن در دست دشمن است قصدش “وسوسه” است و تلاش دارد در ذهن مردم ایران تردید ایجاد کند و می کوشد هر موفقیت نظام را نقطه ضعف نشان دهد.

فتاح تاکید کرد: اگر امروز قله فضای مجازی در دست دشمن قرار دارد این ضعف و اشکال ماست و باید تلاش کنیم و آن را پس بگیریم و اگر به این پیروزی برسیم قطعا از موفقیت ها و پیروزی های ما در سایر عرصه ها از جمله جنگ تحمیلی باارزش تر است.

راه آزادسازی قله «اقتصاد» کشور از دست دشمن “اقتصاد مقاومتی” است

وی تصریح کرد: قله دیگری که در تصرف دشمن قرار دارد قله “اقتصاد” کشور است و دشمن تمام تلاش و آخرین ترکش خود را صرف تحریم و فشار اقتصادی ایران کرده و باید این قله نیز با همت مسئولین و مردم از تصرف دشمن آزاد شود.

رییس کمیته امداد، فتح این قله را منوط به پیروی از منویات مقام معظم رهبری دانست و افزود: فتح قله اقتصاد کشور و آزادکردن آن از دست دشمن  راهکار مشخصی دارد که آن نیز پیروی از منویات مقام معظم رهبری و توجه عمیق به بحث اقتصاد مقاومتی و ظرفیت های داخلی است.

وی به شکست های پیاپی دشمن در منطقه اشاره کرد وافزود: دشمن هرجا و در هر نقطه از منطقه از جمله عراق، سوریه و یمن با ایران روبه رو شده شکست خورده و در حال حاضر به شدت عصبی است و این عصبیت را می‌توان از چهره و کارهایش فهمید.

فتاح افزود: اگر ما آسیب و ضربه دیده‌ایم دشمن بیش از ما ضربه خورده و هم اکنون در حال نابودی است و بسیار آسیب پذیر شده و مقاومت ایران خواب و خوراک را از آنها گرفته طوری که خود «نتانیاهو» بارها اذعان کرده بسیاری شب ها کابوس ایران را میبیند و این نشان از این دارد که دشمن به زبونی رسیده و اگر مقاومت و صبوری کنیم به پیروزی کامل می رسیم.

وی اظهار کرد: در حال حاضر هم آخرین تلاش های دشمن بحث فشار اقتصادی است که باید همه پشت سر رهبری حرکت کرده و با توجه به اقتصاد مقاومتی و با تدبیر و عقلانیت و تصمیمات درست از این شرایط عبور کنیم.

برای پیروزی اقتصادی باید دل از “غرب” بکنیم و به داخل چشم بدوزیم

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) با تاکید بر اینکه دشمن فاسد و دروغگو و بی رحم و غیرقابل اعتماد است، گفت: متاسفانه برخی در داخل به دشمن خوشبین بودند و دل در گرو غرب داشتند که در جریانات اخیر و اقدامات آمریکا، آنها نیز متوجه شدند که دشمن قابل اطمینان نیست و باید به امکانات داخلی توجه کنند.

وی تاکید کرد: راه پیروزی این است که مدیران به باور ” ما می توانیم” برسند و با وحدت و همبستگی و همدلی برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور تلاش کنند.

وی به محدودیت منابع مالی و اقتصادی کشور اشاره کردوافزود: در این جنگ اقتصادی راهکار این است که بهینه مصرف کنیم و نباید منابع را هدر دهیم.

فتاح تاکید کرد: برای عبور از این بحران باید به خودمان متکی باشیم و چشم به خارج از مرزهای این کشور نداشته باشیم و در سیل اخیر خدا به ما نشان داد که باید بدون کمک خارجی بر مشکل غلبه کنیم و این اتفاق افتاد و تمام نیروهای مردمی و مسلح و جهادی از سراسر کشور به یاری سیل زدگان شتافتند.

وی تصریح کرد: ما در مرحله پیروزی نهایی هستیم و با اندکی صبر و مقاومت و با تدبیر و عقلانیت میتوانیم این مرحله را نیز پشت سر بگذاریم و راه پیروزی ما برگشت به اصول انقلاب و راه شهداست و هرچه به این راه نزدیکتر شویم پیروزی ما نیز قطعیت بیشتری پیدا میکند.

دشمن از “کمیته امداد” کینه دارد/ نتیجه تخریب ها رشد 32 درصدی کمک های مردمی شد

فتاح در ادامه به کینه دشمن از عملکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: دشمن از کار کمیته امداد ناراحت است زیرا میداند اقدامات کمیته امداد در راستای خدمت به محرومین به نوعی دفاع از حریم انقلاب است چرا که امام راحل فرمودند که مستضعفان و محرومان ولی نعمت انقلاب هستند.

وی افزود: دشمنان با راه اندازی کمپین های مختلف علیه کمیته امداد و نیز از طریق شایعه پراکنی توسط شبکه های ماهواره ای که یکبار در آن صندوق صدقات را مسخره می کنند و یکبار عنوان میکنند که کمک های مردمی به غزه و لبنان ارسال می شود سعی در تخریب چهره کمیته امداد دارند و این درحالیست که نمی دانند خود این کشورها به نام امام راحل کمک جمع آوری و به کمیته امداد کمک می کنند.

وی تصریح کرد: به لطف خدا نتیجه این تخریب ها برعکس شد و در سال گذشته میزان کمک های مردمی نسبت به سال 1396 با رشد 32 درصدی همراه بود و در جریان سیل اخیر نیز حجم بالایی از کمک های مردمی از طریق کمیته امداد جمع آوری و به دست سیل زدگان رسید.

بعد از بازسازی مناطق زلزله زده، کرمانشاه فراموش نشود

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) در ادامه با اشاره به فداکاری ها و از خودگذشتگی های مردم استان کرمانشاه در هشت سال دفاع مقدس، گفت: همه ایران به دلایل مختلف مدیون کرمانشاه هستند و باید قدردان این خطه باشیم.

فتاح افزود: متاسفانه کرمانشاه در سالهای اخیر عملا فراموش شده بود و خدا خواست که با زلزله سال 96 مجدد این خطه مرکز توجه قرار گیرد و شاهد بودیم که تمام مسئولین به این استان بارها سفر داشتند و کرمانشاه عملا به مرکز توجه تبدیل شد.

وی تصریح کرد: این مهم است که بعد از بازسازی هم باز به کرمانشاه توجه شود و اینطور نشود که با اتمام بازسازی دوباره این خطه به دست فراموشی سپرده شود.

فتاح به جایگاه کرمانشاه در نقشه جغرافیایی ایران اشاره کرد و افزود: کرمانشاه در این نقشه عملا سینه و قلب ایران است و همه میدانیم در جریان هشت سال جنگ تحمیلی تصرف این خطه چقدر برای دشمن مهم بود و این استان عملا نقطه آغاز و پایان جنگ بود.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) به وحدت بی نظیر همه اقوام و مذاهب استان اشاره کرد و افزود: این وحدت که امروز میان شیعه، اهل سنت و اهل حق استان و در میان اقوام مختلف کُرد و فارس و ترک آن شاهد هستیم واقعا در همه جهان بی نظیر است.

فتاح به سخاوت و از خودگذشتگی مردم استان هم اشاره کرد و افزود: علی رغم اینکه مردم بسیاری شهرهای استان، زلزله زده هستند و هنوز به سامان نهایی نرسیدند اما شاهد هستیم در جریان سیل اخیر اولین اکیپ کمک های مردمی از شهر زلزله زده سرپل ذهاب راهی گلستان شد و سایر شهرها مثل گیلانغرب، قصرشیرین و ثلاث باباجانی که همگی زلزله زده هستند کمک های بسیار خوبی به سیل زدگان کشور داشتند و در مجموع شش میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی برای سیل زدگان کشور در استان جمع آوری شد.

وی با بیان اینکه کمیته امداد همواره در کنار زلزله زدگان و مردم کرمانشاه خواهد ایستاد گفت: در حال حاضر حدود 5300 واحد مسکونی مددجویان تکمیل و تحویل شده است و با قوت ساخت معدود واحدهای باقی مانده هم انجام میشود و پس از این اولویت ما اشتغال مددجویان، رسیدگی به وضعیت تحصیل فرزندان آنها و احیای وضعیت روحی و روانی آنها خواهد بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا