خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش مصطفی مدبر به «صحبت‌های خلاف واقع» علی دایی

ساعتی پس از انتشار سخنان صریح علی دایی، مدیرعامل باشگاه سایپا از جایگزینی ابراهیم صادقی به جای علی دایی و معرفی او به عنوان سرمربی فصل آینده این تیم خبر داد.

به گزارش وبسایت باشگاه سایپا، اولین جلسه تمرین نارنجی پوشان بعد از برکناری علی دایی و اولین تجربه سرمربیگری ابراهیم صادقی با حضور مدیرعامل، قائم مقام و مدیران ارشد باشگاه سایپا استارت خورد. در این جلسه تمرینی، ابتدا مدبر در سخنانی اظهار کرد: سعی می‌کنم همیشه در صحبت‌ها و کارهایم خدا را ناظر ببینم وای کاش شاهد صحبت‌های خلاف واقع نبودم ولی دیگر همه مسائل را باید به فراموشی بسپاریم و برای مأموریت و هدف‌هایمان عزم راسخ داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: ابراهیم صادقی را در سایپا شناختم و در بررسی ای که داشتم، ایشان را انتخاب کردم و نه تنها در این سه بازی، بلکه فصل آینده هم ایشان سرمربی ما خواهند بود که این صحبت ایشان با تشویق حضار همراه بود.

مدبر گفت: جا دارد از زحمات آقای دایی و کادرشان برای زحمات و کمک‌هایشان تشکر داشته باشم و به شما (بازیکنان) و سرمربی تیم همانطور که قبلاً به آقای دایی قول داده بودم برای رفع مسائل مالی و دیگر موارد خودم و تمامی عوامل باشگاه تمام تلاش خود را خواهیم کرد و بزودی خبرهای خوبی خواهید شنید.

مدیرعامل باشگاه سایپا، حکم ابراهیم صادقی را در این نشست ابلاغ کرد و برای ایشان و کادر فنی و بازیکنان آرزوی موفقیت داشت.

بعد از سخنان مدیرعامل، ابراهیم صادقی با تشکر از اعتماد آقای مدبر مدیرعامل و فراهانی قائم مقام و سرپرست معاونت باشگاه، گفت: سایپا خانه دوم من است و کسی به اندازه من به این تعصب ندارد و مطمئنم با کمک یکدیگر می‌توانیم تیمی قدرتمند بسازیم.

صادقی در ادامه گفت: از تلاش‌های آقای مدبر برای حل و فصل مسائل مالی بازیکنان و مطمئناً ما این پیگیری شما را می‌بینیم و برای اعتلای نام سایپا در کنارتان هستیم.

صادقی با اعلام اینکه با آقای دایی قبل از قبول مسئولیت صحبت کردم و از ایشان رخصت گرفتم در پایان گفت؛ وظیفه دارم از زحمات آقای دایی و همکارهایم در کادرفنی تشکر کنم و بگویم جناب مدبر ما صاحب باشرافت ترینبازیکنان هستیم و در بازی با پدیده تمام تلاشمان را برای کسب نتیجه دلخواه خواهیم کرد.

صادقی از کاپیتان تیم دعوت کرد تا چند کلامی صحبت کند، روزبه شاه علیدوست با تشکر از علی دایی و کادر فنی گذشته از آقای مدبر برای صحبت‌هایشان نیز تشکر کرد و گفت؛ از اینکه پیگیر مسائل و مشکلات تیم هستید ممنون هستیم و مطمئن باشید در بازی‌های آینده با تمام قوا و همت خودمان وارد میدان می شویم.

سپس نارنجی پوشان با حضور در زمین تمرین به مرور کارها تکنیکی و تاکتیکی زیر نظر نارنجی وفادار فوتبال ایران پرداختند.

برکناری علی دایی و ماجرای سردار غفور

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. انصاف نیوز شماچرا؟؟؟؟؟چه کسی به شما اختیار داوری داده است که چنین عنوانی را انتخاب می کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا