خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جریان صدر عراق به مقامات بحرین هشدار داد

در پی ادامه تنش‌ها میان عراق و بحرین، جریان صدر عراق نسبت به سرنوشت حاکمان منامه هشدار داد.

به گزارش ایسنا، جریان صدر عراق به رهبری مقتدی صدر به دنبال ادامه تنش‌ها بین عراق و بحرین در پیامی در واکنش به اظهارات اخیر خالد بن احمد، وزیر خارجه بحرین عنوان داشت: آن حاکمان (مقامات بحرین) به سرنوشتی مانند سرنوشت صدام، دیکتاتور معدوم عراق و معمر قذافی، دیکتاتور سابق لیبی دچار خواهند شد.

در همین راستا، حاکم الزاملی، از رهبران جریان صدر عراق نیز در گفت‌وگو با بغداد الیوم اظهار کرد: مقتدی صدر از جمله شخصیت‌هایی نیست که از خارج دستور بگیرد و تمامی تصمیماتش، عراقی است. در داخل و خارج همه می‌دانند که صدر از هیچ طرف خارجی دستور نمی‌گیرد.

وی افزود: بحرین و وزیر خارجه بحرین به صدر توهین کردند. آنها زیاده‌روی کرده و به رهبر جریان صدر حمله کردند، در حالی که مقتدی صدر برای ثبات برخی کشورها، حاکمان آنها را نصیحت و ارشاد کرد.

زاملی تصریح کرد: همه می‌دانند که بحرین با مشکلات داخلی دست و پنجه نرم می‌کند و ملت بحرین از ظلم و ستم رنج می‌برند و قطعا این وضعیت ادامه پیدا نمی‌کند.

این مقام عراقی در پایان خاطرنشان کرد: فشارها نسبت به افغانی‌ها و خارجی‌ها، به حاشیه راندن ۹۰ درصد از ملت بحرین، محروم کردن بسیاری از تبعه‌های بحرینی و ممانعت از تظاهرات مسالمت‌آمیز ادامه نخواهد یافت و قطعا روزی فرا خواهد رسید که خواهیم دید حاکمان بحرین سرنوشتی مانند صدام و قذافی و دیگر حاکمان خواهند داشت.

خالد بن احمد پیشتر در گفت‌وگو با روزنامه فرامنطقه‌ای الشرق الاوسط گفته بود: در عراق افرادی هستند که از خارج دستور می‌گیرند از جمله اینها،‌ مقتدی صدر است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا