خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پاسخ روابط عمومی: استاندار تهران 17 میلیون می گرفت و می گیرد

روابط عمومی استانداری تهران با گلایه از خبرگزاری فارس، «ادعای مخدوش که افرادی معلوم الحال بدان دامن می زنند» درباره ی حقوق استاندار را تکذیب کرده و گفته که استاندار تهران قبل از تصدی این مسوولیت 17 میلیون دریافتی داشته و حالا هم همان قدر است اما از وزارت کشور در سه سال مسوولیتش دریافتی نداشته است.

به گزارش انصاف نیوز، متن پاسخ روابط عمومی استانداری تهران به سيد نظام موسوي، مدير مسوول خبرگزاري فارس در پی می آید:

سلام علیکم. باسلام و آرزوی توفیقات روزافزون و اغتنام از فرصت معنوی ماه مبارک رمضان؛ همانگونه که می دانید، اخیراً در برخی شبکه های اجتماعی مطالبی در خصوص میزان حقوق استاندار محترم تهران منتشر شد که کاملاً ناصواب؛ نادرست و مبالغه آمیز بوده است. هرچند از مجموعه ای وزین همچون خبرگزاري فارس انتظار می رفت قبل از انتشار هر گونه خبر به صحت و درستی آن خبر اطمینان حاصل نماید و در روزهای منتهی به لیالی قدر که فرصتی برای تهذیب و جلب رحمت پروردگار می باشد خبر نادرستی منتشر ننماید؛ اما به جهت تنویز افکار عمومی ذیلا نکاتی ارائه می گردد:

جناب آقای مهندس سید حسین هاشمی پیش از تصدی مسوولیت استانداری تهران ماهیانه مبلغ 17 میلیون تومان اعم از حقوق و مزایا و … دریافت می کرده اند. این مبلغ پس از انتصاب ایشان به سمت استاندار تهران بدون هرگونه ازدیاد و ارتقاء کمافی السابق تداوم یافته است.

اضافه می نماید این میزان، تنها مبلغی است که ایشان دریافت می نمایند و هیچگونه حقوق؛ مزایا؛ حق مأموریت و … در طول 3 سال گذشته از وزارت کشور به ایشان اختصاص نیافته است.

جای سوال است که به صرف یک ادعای مخدوش که افرادی معلوم الحال بدان دامن می زنند چرا باید مطلبی منتشر شود و چرا انتظار پاسخ به آن شایعات بی اساس در برخی چهره ها وجود دارد؟

نیک می دانید دولت محترم موضوع حقوق مدیران را در دستور کار قرار داده و با ابلاغ ریاست محترم جمهور این مسأله دنبال می شود و قاطعانه با مدیران متخلف برخود خواهد شد.

آیا شایسته است در ماه مبارک رمضان که فرصتی بی نظیر برای تهذیب و خودسازی به شمار می رود زبان و قلم خود را که مهمترین ابزار برای انتشار اخلاق و فضیلتها به شمار می رود آلوده نماییم.
بد نیست به کلامی از پیشوای ششم امام صادق (ع) اشاره گردد.
آن حضرت می فرمایند : اذا صمت فلیصم سمعک و بصرک و شعرک و جلدک
روزه داری تنها نخوردن و نیاشامیدن نیست بلکه مراقبت از چشم و گوش و زبان و همه جوارح و ارکان وجودی انسان است .
بدیهی است اگر ضرورت اقتضا کند اسناد و مدارک مربوطه منتشر خواهد شد.
پر واضح است که حق پیگیری حقوقی از مراجع قضائی درباره عاملین این شایعات محفوظ خواهد بود .
روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا