خرید تور تابستان ایران بوم گردی

لایت باکس معابر عمومی چیست؟

رپورتاژ آگهی

لایت باکس معابر عمومی، یک تابلو تبلیغاتی مخصوص برای محیط بیرونی محسوب می‌شود که نزد کسب ‌و کارهای مختلف محبوبیت خاصی دارد. به این تابلو، لایت باکس فضای خارجی هم گفته می‌شود.

به‌طور کلی به لایت باکس‌هایی که بتوان از آن‌ها در فضای باز و معابر عمومی استفاده کرد ، لایت باکس فضای خارجی  می‌گویند. این لایت باکس‌ها که می‌توانند یک‌طرفه یا دوطرفه باشند ، در ابعاد و ضخامت‌های متنوعی قابل‌تولید هستند. لایت باکس معابر عمومی  علاوه بر زیباسازی محیط یک بستر تبلیغاتی ایده‌آل است که قدرت زیادی در جلب‌توجه و اثرگذاری بر تصمیم عموم دارد.

بدنه‌ی استند تبلیغاتی لایت باکس می‌تواند ضخامت متفاوتی داشته باشد و از آلومینیم ساخته می‌شود. تابلو روی یک پایه فلزی سوار می‌شود که جنس رویه‌ی تابلو از فلکسی ، تکستایل و یا بکلیت است.

لایت باکس معابرعمومی نسبت به انواع دیگر لایت باکس ها وزن به‌مراتب بیشتری دارد. ازآنجایی‌که قرار است این تابلو در ابعاد بزرگ و به‌صورت ثابت در یک نقطه قرار بگیرد، وزن بالای آن را نمی‌توان یک ایراد دانست.

منابع نوری این لایت باکس معمولا اس ام دی کم مصرف با درجه حفاظتی 65 به بالا درنظر گرفته میشود تا در شرایط آب و هوایی مختلف بدون اختلال بتواند به کارکرد خود ادامه دهد.

تابلو لایت باکس معابر عمومی ، اثرگذاری یک پیام تبلیغاتی را چند برابر کرده و در جلب‌توجه افراد موفق‌تر عمل می‌کند. گاهی یک نگاه کوتاه به این تابلو ممکن است افراد را به خرید یک محصول یا استفاده از یک خدمت علاقه مند سازد.

فرودگاه‌ ، مترو ، راه‌آهن ، سینما ، پارک ، پارکینگ ، ترمینال و … تنها چند نمونه از اماکنی هستند که استفاده از لایت باکس شهری در آن‌ها متداول است.

تهران لایت باکس  با بهره‌گیری از بهترین جوهر و فناوری مدرن روز می‌سازد. جوهر مورد استفاده در ساخت تابلو علاوه بر کیفیت و بازدهی عالی، دوام و ماندگاری بالایی دارد.

نصب لایت باکس شهری در فضای خارجی ایجاب می‌کند که این تابلو در مقابل عوامل محیطی، مقاومت بالایی داشته باشد. استفاده از چاپ یووی به این تابلو در برابر عواملی مثل آب، باد، آفتاب، رطوبت، غبار و ضربات احتمالی مقاومتی مثال‌زدنی می‌بخشد

لایت باکس فضای خارجی را می‌توان در دو مدل ایستاده و دیواری و با ضخامت‌های متنوع طراحی و تولید کرد.

جنس لایت باکس معابر عمومی ، ابعاد ، وزن و ماندگاری چاپ فریم یا قاب لایت باکس معابر عمومی از پروفیل آلومینیمی آنودایزشده و در ضخامت‌های متفاوت ساخته می‌شود. همان‌طور که گفتیم این تابلو یک پایه فلزی دارد که جنس رویه‌ی آن از تکستایل یا پلکسی گلاس و یا از فلکسی و حتی در مواردی از بکلیت است.

در ساخت این نوع لایت باکس از نظر طولی ، هیچ محدودیتی وجود ندارد. عرض تابلو می‌تواند حداکثر 5 متر باشد و ضخامت آن نیز غالباً بین 7 تا 13 سانتی‌متر متغیر است.

استند تبلیغاتی به علت ابعاد بزرگ و همین‌طور ثابت ماندن در یک محل، وزن زیادی دارد.

در شرایط استاندارد و رعایت اصول استفاده‌ی صحیح ، کیفیت تابلو تا چندین سال حفظ می‌شود. علاوه بر این، عمر مفید نور سازه‌ی لایت باکس نیز بین 3 تا 5 سال است.

کاربرد لایت باکس معابر عمومی چیست؟

کاربرد تبلیغاتی از تابلو لایت باکس شهری می‌توان برای معرفی محصولات و خدمات در اماکن عمومی و پرتردد مثل مراکز فرهنگی  ، نمایشگاه‌ها ، داروخانه‌ها ، شرکت‌ها ، آموزشگاه‌ها ، فرودگاه‌ها ، ترمینال‌ها ، ورزشگاه‌ها و … استفاده کرد.

کاربرد دکوراتیو: فروشگاه‌ها، مغازه‌ها و … می‌توانند تابلو لایت باکس شهری را با هدف بهبود دکوراسیون خارجی و متعاقباً جلب نگاه عابرین نصب کنند.

هدایت و آگاهی‌رسانی: در اماکنی مثل مراکز حمل‌ونقل، مراکز درمانی و اساساً هر جا که نیاز به ارائه اطلاعات به عموم مردم باشد، نصب تابلو لایت باکس شهری دیواری یک راهکار عالی و اثربخش است.

مزایای لایت باکس معابر عمومی

بدون اینکه آسیبی ببیند می‌توان از آن در فضای خارجی استفاده کرد.

استحکام و عمر مفید زیادی دارد.

در برابر عوامل محیطی مخرب مثل برف، باران، آفتاب شدید، گردوغبار، نوسانات دمایی، خراش، پوسیدگی، شکستگی و …  بسیار مقاوم است.

ایمنی بالایی دارد.

برق زیادی مصرف نمی کند.

استفاده از فلکس ماندگار در آن امکان‌پذیر است که عمر مفید آن را افزایش می‌دهد.

تابلو لایت باکس پرچمی

تابلو لایت باکس پرچمی را نیز می توانید برای ساخت تابلوهای معابر عمومی مورد استفاده قرار دهید این تابلو لایت باکس یک دید کامل را از دوطرف به شما ارائه دهد. شما بهتر است از ورق های گلاسه استفاده کنید. که تصویر واضحی را بتوانید در تابلو معابر عمومی مشاهده کنید. در بسیاری از پیاده روها عمدتا این تابلو ها می تواند نمای زیبایی را برای تبلیغات به نمایش بگذارد.

کیفیت چاپ نور ، استقامت و دوام و همچنین استفاده برای محیط های باز از جمله مزایای استفاده از لایت باکس پرچمی است که نباید آن را نادیده بگیرید.

اما در هر صورت این تابلو برای نمایش دو طرف مزیت خاصی دارد و باعث می شود تا شما از رنگ های خاص و ترکیب بندب درست بتوانید استفاده کنید و زیبایی خیره کنده ای را ه نمایش بگذارید

مراحل تولید لایت باکس معابر عمومی و نحوه نصب آن

ابتدا مشتری طرحی را که می‌خواهد روی تابلو چاپ شود، در ابعاد موردنظر اعلام می‌کند. این طرح با استفاده از دستگاه یووی رول روی متریال موردنظر با عرض 5 متر چاپ می‌شود. سپس متریال، روی لایت باکس مستقر می‌گردد و با توجه به نوع سازه، سطح تابلو با صفحه پلکسی یا شیشه سکوریت پوشانده می‌شود.

برای نصب لایت باکس شهری آویز از سیم و زنجیری که در تابلو تعبیه شده استفاده می‌شود. برای نصب تابلو لایت باکس ایستاده را روی پایه فلزی مستقر می‌کنند.

کلام آخر

شما اگر برای تبلیغات خود به محیط مناسب نیز دقت کنید این اختیار را دارید که علاوه برتنوع و خلاقیت در یک مکان درست و پر بازده خدمات قابل قبولی را ارائه دهید. یکی از قسمت های اصلی تابلو نور است که خصوصا در شب جذابیت خود را بر روی تابلو تبلیغاتی بیشتر به نمایش می گذارد و به همین دلیل ، شما باید از منابع نوری با کیفیت استفاده کنید.

تخصص یک تیم و یا طراح کار بلد از جمله مواردی است که می تواند به این موضوع اشاره واضحی داشته باشد. برای ساخت انواع تابلو تبلیغاتی می توانید از خدمات یک سایت اینترنتی معتبر نیز استفاده کنید و قیمت ارزان تری را نسبت به بازار پرداخت کنید.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا