خرید تور تابستان ایران بوم گردی

چند کلامی با آقای سرافراز

مجتبی حسینی در یادداشتی در اعتمادآنلاین با عنوان «چند کلامی با آقای سرافراز» نوشت:

۱-آقای دکتر محمد سرافراز جنابعالی در کارنامه خود از مقام رهبری حکم انتصاب دارید، نه اینکه حکم رهبری قدسیتی داشته باشد، نه؛ اما حکم بالاترین مقام عالیرتبه ایران است. این حکم نشان از شخصیت در حد طراز ملی شما دارد. تلقی افکار عمومی از رجل ملی،شخصیتی است که بینش خردورز و دورنگر، هوشمندی و ذکاوت را، بعنوان راهبردی موثر برای مواجهه توانمند و تسلط مدیریت بحران در چنین عرصه هایی برمی گزیند. به همین جهت ضروری است تا از شخصیت خود بتوانید به شایستگی حفاظت کنید و اجازه ندهید شبکه های جریان سازِ مخرب و تشویش گر که فشار بر حاکمیت ملی را هدف آماج بهمن تخریب خود قرار داده اند، توسط شما به مقصد برسند. بر همین اساس به نظر می رسد که هر چه سریعتر شایسته است از مشاوران متخصص، سالم، مستقل و ملی مشورت بگیرید.

۲- دربسته و سربسته؛جریان های رقیب، از آن روزی که با حکم رهبری روی صندلی ریاست سازمان عریض و طویل و ناکارآمد صدا و سیما تکیه زدید در یک نقطه با هم به اشتراک و تفاهم رسیدند.اینکه رقابت ضد ملی شان را با هزینه صدا و سیما و جنابعالی به فرجام برسانند، اصلا راهبرد این جریان ها اینگونه است که مسابقه طناب کشی میان خود را در ساختار و با هزینه های نهادهای ملی برگزار می کنند و در نهایت هم، هرگز ردپایی از خود باقی نمی گذارند.متاسفانه مصاحبه شما و حرفهایی که در تایید ادعاهای سرکار خانم شهرزاد میرقلی خان داشته اید حکایت از آن دارد که از همان روز اول ،ناخواسته تحت تاثیر یکی از این دو جریان رقیب قرار گرفته اید و این اثرپذیری همچنان در مصاحبه تان مشهود بود.در زمینی که صاحبش را نمی شناسید، بازی نکنید.

۳-قطع به یقین از منظر شما به خانم شهرزاد میرقلی خان ظلم شده است.فرض به آنکه در حق ایشان اجحاف شده است،آیا نمی توانستید با اقدامات مقتضی دیگری، تظلم خواهی و مشکلات ایشان را مدیریت و حل کنید؟
آیا از خود این سئوال را نپرسیده اید که چگونه برای جنابعالی، بحران سازی را بجای تظلم خواهی و دفاع از یک مظلوم جا زدند و تنها با انتشار فیلم یک دقیقه ای سفرتان به عمان، شما را به خشم و عصبانیت رساندند؟ و با ورود از در خشم و عصبانیت شما ، توانستند مواضعی همسو با بدخواهان ملت از زبان شما ضبط و پخش کنند و ضریب تشویش اذهان عمومی را با ایستگاه زدن و تریبون کردن شما بالاببرند؟
آیا از خود پرسیده اید که کسی که منتخب مقام عالیرتبه کشور بوده و اصفات مثبتی را از ایشان اخذ کرده، حالا چگونه و چقدر راحت سرمایه خود را در یک دوره کوتاه برای آتن گیری آنهم در یک مواجهه و نبرد تبلیغاتی بی حاصل و با معدل صفر به همین راحتی از دست می دهد!

۴-آقای سرافراز ،بی تردید از وضعیت کشورشناخت خوبی دارید و می دانید که رقابت های امروز سیاسی و گروهی و حزبی در جهان امروز با ابزار رسانه ای انجام می شود، چگونه متوجه این پروژه مهره سوزی خود نشده اید؟!

۵- اگر شما را به این تحلیل رسانده اند که با رسانه ای کردن برخی موضوعات که علنی کردن آن در نهایت بازداشتتان منتج میگردد، قهرمان و اپوزوسیون سازی از داخل کشور و نظام خواهید شد، سخت در اشتباهید. فریبتان داده اند! چرا که دوره قهرمان سازی ها و ساختن اپوزوسیون های جعلی در عصر اطلاعات و ارتباطات آنلاین تمام شده است.

۶-باید بدانید که رقیب و جریانی که باعث این شرایط برای شما در صدا و سیما تا به امروز شده، دوستان و نزدیکانی از خود شما هستند که دست از سرتان برنداشته اند.اتاق فکر این جریان درصدد سوژه کردن شما هستند و قصدشان علاوه بر منافع گوناگون، انتقامگیری از شماست. چرایی را خود بررسی کنید!!!

۷-این جریان با یک مهندسی واضح، و برای زمینه سازی های لازم جهت تحصیل اهداف خود ،شما را به خشم رسانده، کاری کرد که پای کار مصاحبه بیایید، دراظهاراتتان به دوستان قدیم خود جفا کنید! مواضع نامناسب برای سوژه شدن بگیرید، حالا سوژه شدن و سوژه کردن، زندانی شدن و زندانی کردن بنفع و زیان کیست؟!

۸-شاید ادله دفاع از حق مظلوم باشد. اما باور کنید که کیف های خالی رها شده در عرصه افکار عمومی توسط بدخواهان ،به واسطه خانم شهرزاد میرقلی خان که بر اساس ویدیوهای منتشر شده توسط خودشان به نظر می رسد دچار مشکلات عدیده ای هستند (که نیازمند کمک و مساعدت می باشند)، متاسفانه از سرمایه و شخصیت جنابعالی در حال پر شدن است.

۹- باورش سخت است که جنابعالی برای دفاع از یک مظلوم همان کاری را می کند که لوطی های فیلم های دهه 50 می کرده اند.نباید بین شما و داش مشتی های فیلم های ایرانی با گذر ایام چهل ساله،فرقی باشد؟

۱۰-شاید این روزها حس تنهایی بر جنابعالی غلبه کرده باشداما تردید نداشته باشید اگر مشکلات خود و حتی نگرانی های شخصی خانم شهرزاد میرقلی خان را با شخصیت های مستقل و ملی کشور در میان بگذارید حتمااز این تله چرک و کهنه که گرفتارتان کرده ،رهایی می یابید.

استعفای محمد سرافراز از شورای فضای مجازی

مصاحبه‌ی سرافراز و پنج پروژه

بازتاب اظهارات جنجالی سرافراز در توییتر

سرّ سرافکندگی سرافراز | یادداشت فواد صادقی

فیلمی که شهرزاد میرقلی خان از سرافراز منتشر کرد!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا