خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سفر یک هیئت اسرائیلی به عربستان

وزارت امور خارجه اسرائیل امروز اعلام کرد: یک هیئت اسرائیلی به زودی به عربستان سعودی سفر می کند.

به گزارش شفقنا به نقل از الجزیره، صفحه عربی وابسته به وزارت خارجه اسرائیل در توییتر نوشت: این هیئت بنا به دعوت اتحادیه سعودی جهان اسلام که دفتر آن در مکه مکرمه قرار دارد، به عربستان سفر می کند.

این وزارتخانه اسرائیلی افزود: این برای اولین بار است که یک هیئت یهودی از اسرائیل به عربستان سعودی سفر می کند.

صفحه مذکور که عنوان «اسرائیل عربی صحبت می کند» نام دارد، همچنین در توییتر ویدئویی از شیخ محمد العیسی دبیرکل اتحادیه جهان اسلام را منتشر کرده است که وی در حال امضای توافقنامه همکاری با موسسه ای یهودی به نام  «ندای وجدان آمریکا برای تقویت ارزش های همبستگی و مبارزه با افراط گرایی» می باشد.

سایت اتحادیه سعودی جهان اسلام هم در این باره نوشت: شیخ العیسی توافقنامه همکاری با موسسه ندای وجدان برای تقویت ارزش های همبستگی و مبارزه با افراط گرایی که در آمریکا قرار دارد را امضا کرد.

صفحه توییتری وزارت خارجه اسرائیل همچنین یادآور شده است که شیخ عیسی حمله به یک معبد یهودی در کالیفرنیا را محکوم و تاکید کرد که اقدامات تنفربرانگیز به ضرر صاحبان آن دیدگاههاست نه ادیان.

در این ویدئو همچنین دیده می شود که دبیرکل اتحادیه سعودی جهان اسلام در آن می گوید که انکار هولوکاست به هیچ وجه ممکن نیست و نمی توان از جایگاه آن کاست.

شیخ العیسی در توجیه بازدید خود از موسسه یهودی ندای وجدان گفته بود که ارزش های اسلامی و انسانی باعث شده است تا از آن موسسه بازدید کند.

وی همچنین گفت که هیاتی از اسرائیل به زودی و به دعوت عربستان و اتحادیه جهان اسلام، راهی این کشور می شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا