خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش سرالکس فرگوسن به انتخاب تن هاخ برای منچستریونایتد؛ منچستر کسی را می‌خواهد که تیم را کنترل کند

بسیاری منتظر واکنش سرالکس فرگوسن به انتخاب تن هاخ برای منچستر یونایتد بودند؛ حالا این مربی اسطوره‌ای نظر خود در این باره را مطرح کرده است

به گزارش انصاف ورزشی پس از نتایج فضاحت‌بار این فصل شیاطین سرخ، مدیران این تیم انگلیسی اریک تن هاخ را به عنوان مربی فصل آینده تیم خود برگزیدند. این انتخاب اما با واکنش‌های مختلفی از سوی اهالی فوتبال مواجه شد.

اما شاید بسیاری منتظر واکنش سرالکس فرگوسن به انتخاب تن هاخ برای منچستریونایتد بودند. این مربی اسطوره‌ای اسکاتلندی سابق یونایتد، در تازه ترین اظهار نظر خود  نسبت به این انتخاب واکنش نشان داده است

به گزارش تسنیم سر الکس بزرگ در واکنش به این انتخاب گفت: « امیدوارم تن‌هاخ خوب عمل کند چون باشگاه به کسی نیاز دارد که کنترل تیم را در دست بگیرد. امیدوارم او خوب عمل کند. »

به جرئت می‌توان گفت جز جام حذفی فن خال هلندی و سه جام تقریبا درجه دومی که مورینیو در دوره خود به ارمغان آورد، پس از فرگو‌سن همه‌ی مربی‌ها اعم از مویس، گیگز، کریک، رانگنیک و سولسشایر دوره‌های سیاه و تاریکی برای هواداران یونایتد به وجود آوردند.

حال باید دید با این تفاسیر و با توجه به روزهای تاریکی که منچستر از سر می‌گذراند آیا تن هاخ می‌تواند شیاطین سرخ را به روزهای خوب برگرداند یا خیر.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا