خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توضیح پلیس درباره‌ی فعالیت سینماها و صنوف در ماه رمضان

سردار نوریان، سخنگوی نیروی انتظامی با بیان اینکه اعتقاد داریم عموم مردم حرمت ماه رمضان را پاس می دارند، جزئیات فعالیت سینماها و صنوف در این ماه مبارک را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار احمد نوریان ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، به برکات و نزولات این ماه عظیم اشاره و اظهار کرد: این ماه مبارک؛ فرصتی برای تلاوت بیشتر آیات الهی، آشنایی هر چه بیشتر با معارف دین، تمرین خودسازی، غلبه بر هوای نفس، رسیدگی بیشتر به نیازمندان، گره گشایی و مرتفع کردن مشکلات همنوعان است.

وی با اشاره به فضای معنوی و قرآنی حاکم بر جامعه در ماه مبارک رمضان، افزود: در این ماه مبارک درهای رحمت الهی به روی بندگان باز و درهای جهنم بسته می‌شود.

سخنگوی نیروی انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت تکریم و تعظیم شعائر اسلامی، خاطر نشان کرد: اعتقاد داریم عموم مردم حرمت ماه مبارک را پاس می‌دارند و حتما حرمت این ماه توسط همه شهروندان حفظ می شود.

وی اشاره کرد: در ماه مبارک رمضان، عرضه غذا توسط مراکز طبخ، بعد از سحر تا یک ساعت قبل از افطار مجاز نمی‌باشد و رستوران ها، مهمان پذیرها و … باید با اخذ مجوز از “پلیس اماکن” فعالیت کنند.

سردار نوریان ادامه داد: متصدیان هتل ها، مهمان پذیرها، رستوران های بین راهی، پایانه ها، فرودگاه ها و ایستگاه های راه آهن با اخذ مجوز از مراجع ذیربط( پلیس اماکن )،ضمن رعایت شئونات اسلامی و پوشش فضای خود، می توانند به مسافران ارائه خدمات دهند.

تشریح جزئیات فعالیت سینماها و صنوف در ماه مبارک رمضان

معاون اجتماعی ناجا در خصوص نحوه فعالیت سینماها در این ایام مبارک، یادآور شد: موضوع فعالیت سینماها تا سحر در شب های ماه مبارک رمضان به جز لیالی قدر مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت تأیید شد.

این مقام ارشد انتظامی همچنین تسهیل در فرآیند تردد روزه داران به ویژه در زمان افطار و شب های قدر را مورد تأکید قرار داد و گفت: تمهیدات انتظامی و ترافیکی لازم در این خصوص اندیشیده شده است.

سردار نوریان در پایان با تأکید بر اهمیت امر به معروف و نهی از منکر و تذکر به افرادی که در ماه مبارک رمضان در ملاءعام تظاهر به روزه خواری می کنند، گفت: پلیس به عنوان مجری قانون، با افرادی که در ملاء عام اقدام به روزه خواری می کنند، مطابق قانون رفتار خواهد کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا