خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رییس مجلس: اکثریت نمایندگان مخالف افزایش قیمت بنزین هستند

علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی پس از پایان جلسه غیرعلنی امروز نمایندگان گفت: اکثریت نمایندگان مجلس مخالف افزایش قیمت بنزین بودند و این نظر به دولت منعکس شد.

به گزارش ایرنا،«علی لاریجانی» امروز دوشنبه در آغاز جلسه علنی مجلس گفت: درباره موضوع بنزین در این جلسه مباحث مفصلی اعم از اینکه سیستم کارتی بر روی بنزین اعمال شود، صورت گرفت.

وی افزود: حتما سیستم ارائه بنزین از طریق کارت سوخت درست است و مجلس از آن حمایت می‌کند، همچنین درباره بحث سهمیه‌بندی بنزین نظر مجلس بر این نبود که قیمت بنزین افزایش پیدا کند.اکثریت مجلس موافق این فرآیند نبودند و نظر مجلس به دولت منعکس شد.

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این که در این جلسه درباره مسائل مهم کشور خصوصا ابعاد موضوعات اقتصادی که با آن مواجه هستیم، بحث و تبادل نظر صورت گرفت،اظهارداشت: در این جلسه سازمان برنامه و بودجه، وزارت نفت و وزرات کشور پیشنهاداتی به مجلس ارائه کردند و برخی نمایندگان و روسای کمیسیون ها هم در این زمینه مباحث خود را مطرح کردند.

لاریجانی اظهارداشت: در این جلسه مقرر شد اصلاحات ساختاری در بودجه کشور مد نظر قرار گیرد و طوری حرکت شود که یارانه‌ها به درستی به دست مردم برسد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا