خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بیانیه جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران در حمایت از علی مطهری

جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران طی نامه‌ای به علی مطهری، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، ضمن حمایت از مواضع این نماینده مجلس تاکید کردند: ما به عنوان جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران حمایت خود را از هر حرکتی که در راستای احقاق حقوق مردم باشد اعلام می‌کنیم.
به گزارش آفتاب، در این بیانیه خطاب به علی مطهری آمده است: در سالهای اخیر بسیاری از دلسوزان مردم و نظام ناخواسته مجبور به سکوت شدند. اما در همین سالها بارها و بارها ندای حق‌طلبانه شما را شنیده‌ایم. اطمینان داشته باشید شما را در این مسیری که در آن گام نهاده‌اید تنها نمی‌گذاریم. هرچند شجاعت ذاتی شما باعث شد نه تنها عرصه را خالی نکنید بلکه سخنان و مواضع شما به لباس نمایندگی مجلس حرمت و ارزش بیشتری داد.
در ادامه این بیانیه نوشته شده است: آنچه در این سالها بر بزرگان و دلسوزان واقعی نظام جمهوری اسلامی ایران رفت باورنکردنی بود اما شما عیار انقلابی خود را نمایان کردید. اگر بخواهیم منصفانه بگوییم انتظاری هم جز این از فرزند شهید والامقام مرحوم مرتضی مطهری نمی‌رفت. در روزگاری که هیچ نگاه منتقدانه‌ای تحمل نمی‌شود، بر راه آزادیخواهانه و حق‌طلبانه مردم ایران استوار ماندید. ما به عنوان جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران حمایت خود را از هر حرکتی که در راستای احقاق حقوق مردم باشد اعلام می‌کنیم و در این بین از مواضع شرافتمندانه شما به عنوان نماینده‌ای از جنس مردم حمایت کرده و امیدواریم دیگر نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم قدم در راه شما بگذارند.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا