خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دفاع تمام قد آقامحمدی از وطن امروز

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با انتقاد از رفتار دوگانه وزارت ارشاد و هیات نظارت بر مطبوعات در برخورد با جرایم مطبوعاتی گفت: این وزارتخانه روزنامه وطن امروز را به علت انتشار خبر مرگ پادشاه سعودی وهابی به دادگاه می‌کشاند، اما با خبر وقیحانه سایت متعلق به معاونت مطبوعاتی برخورد نمی‌کند.

 

به گزارش انصاف نیوز به نقل از خبرگزاری خانه ملت، ابراهیم آقامحمدی در نشست علنی امروز (چهارشنبه 24 دی‌ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: تذکر اولم به وزارت ارشاد و هیات نظارت بر مطبوعات تحت سیطره آن وزارتخانه است که روزنامه اصولگرای وطن امروز را به جرم اینکه خبر مرگ پادشاه وهابی سعودی را اعلام کرده، به دادگاه معرفی کردند.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی افزود: این درحالی است که سایت خبر آنلاین که متعلق به معاونت مطبوعاتی وزیر ارشاد است در اقدامی وقیحانه و زشت، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را که امام (ره) فرمودند اگر سپاه نبود، کشور هم نبود، به فساد متهم می‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: آقای معاون مطبوعاتی، شما از فساد سپاه نمی‌ترسید، بلکه از برخورد سپاه با فساد سیاسی و اقتصادی می‌ترسید. شمایی که یک میلیارد و 200 میلیون تومان از یارانه مطبوعات را به هفته‌نامه خود اختصاص داده‌ای، چه جوابی دارید؟

وی ادامه داد: شما گفته‌اید ما براساس مصوبه شورایعالی امنیت ملی این کار را کرده‌ایم! آیا اولاً سایر مطبوعات این موضوع را می‌دانند؟ ثانیاً اینکه می‌گویید شورایعالی امنیت ملی که حکم حصر سران فتنه را داده است، با روزنامه‌های زنجیره‌ای که هر روز در رابطه با این قضایا خط قرمز را رعایت نمی‌کنند و مصوبه شورایعالی امنیت را نادیده می‌گیرند، چه برخوردی کرده‌اید؟

آقامحمدی با اشاره به اینکه تیتر اول یکی از روزنامه‌هایی که شما از آن حمایت می‌کنید، این است که “من هم شارلی هستم”، ادامه داد: شارلی یعنی کسی که میلیون‌ها نسخه از نشریه علیه پیامبر اسلام (ص) بوده است و شما به آن افتخار می‌کنید! خجالت بکشید!

وی همچنین در رابطه با نطق روز یکشنبه و حواشی مربوط به آن توضیح داد: ناطق اعلام کرده که شنیدن حق همه مردم است و نماینده حق دارد همه چیز را بگوید و مردم بشنوند؛ بر این اساس خواهش می‌کنم سخنان وزیر اطلاعات در کمیسیون امنیت ملی درخصوص ماجرای شنود دفتر این نماینده و اینکه به چه منظور بوده است،‌ را منتشر کنید تا ملت ایران شخصیت ایشان را بشناسند.

این نماینده مردم در مجلس نهم در تذکری به وزیر کشور نیز اعلام کرد: در استان‌هایی که همه یک مذهب دارند و مسلمان و شیعه هستند، مشاور عالی مذاهب چه معنایی جز فتنه‌گری دارد؟ فتنه برپا شده در استان‌ها را جمع کنید./

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا